Hei Sveis Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) Da jeg gikk i land fra danskeferjen sto det en kvinnelig toller i tollen der som så på meg og smilte. Ble litt usikker da, hvordan skal jeg tolke det? Hun holdt blikket på meg i noen sekunder. Edit: Svært mange skrivefeil jeg greide å prestere. Rettet nå, tror jeg. Endret 13. juli 2012 av Hei Sveis Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Hvis hun ikke vinket deg inn til kontroll, var det vel bare et kundevennlig smil, tipper jeg. Ikke forbudt å smile, selv om man jobber i slike forhatte yrker. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) Seriøst svar: Du så kanskje dritnervøs ut og hun smilte av det? Hvorfor lurer du egentlig? Du kom deg gjennom uten å bli sjekka, gjorde du ikke? ## kommentering av slettet post fjernet av ilpostino ## Endret 16. juli 2012 av ilpostino waits for Alice Lenke til kommentar
Hei Sveis Skrevet 13. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) Tror ikke jeg så veldig nervøs ut. Hvis jeg hadde gjort det hadde de vel tatt meg til side? Endret 13. juli 2012 av Hei Sveis Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Tror da det er vanlig å se nervøs ut i en slik situasjon uansett. Men hva er det du egentlig lurer på? Om hun var hypp på deg? Lenke til kommentar
Hei Sveis Skrevet 13. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2012 Nei det tror jeg ikke. Det var et godt poeng at de fleste blir nervøse når det står flere tollere med et strengt blikk og vurderer deg. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Tollere kan rett og slett ha gått på smilekurs. 3 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Jeg har ryddet litt i tråden. Vennligst hold dere til saken gutter og jenter. Reaksjoner tas som vanlig på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå