Tobeass Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Det er mulig at de tyske som du prøvde kjørte en nyere versjon av Arma2 beta patch enn de norske som du prøvde. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Det er mulig at de tyske som du prøvde kjørte en nyere versjon av Arma2 beta patch enn de norske som du prøvde. Nei, ikke utifra DayZCommander. Jeg hadde riktig versjon, på alt. Både de norske og tyske serverene var helt lik. Men klarte ikke joine noen utenlandske servere.. Lenke til kommentar
Nielsen85 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Noen som har fått denne meldingen før? "You cannot join/edit this mission; it is dependent on downloadable content that has been deleted: dayz_code, dayz_weapon, dayz_equip, dayz_vehicles" Har ikke forandra eller gjort noe som helst, annet enn å laste ned nyeste patch, 96061. Og den serveren jeg prøver å joine krever den patchen. Har også 1.7.2.5 patchen btw. Lenke til kommentar
Felhart Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Spilte DayZ sist for en måneds tid siden cirka. Lurte bare på om hele loadingen når du entrer spillet har blitt noe bedre/raskere, eller om det i det hele tatt har vært noen kommentarer ang. dette fra DEVs? Er veldig utålmodig av meg, og orker ikke sitte i 20 minutter å vente (update, finne server og ikke minst loade) hver gang jeg skal spille. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Jeg lurer på om jeg skal gå til innkjøp av ny pc,men lurer på hvilket skjermkort jeg må ha for å kjøre alt på high settings? Vil http://www.dustinhom...hProvider_dacsa duge? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Jeg lurer på om jeg skal gå til innkjøp av ny pc,men lurer på hvilket skjermkort jeg må ha for å kjøre alt på high settings? Vil http://www.dustinhom...hProvider_dacsa duge? Det burde holde lenge ja. Requirements: http://support.dayzmod.com/knowledgebase.php?action=displayarticle&id=15 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 "Bad version, server rejected connection". Noen som vet hva man må gjøre. Har nyeste oppdatering på både Arma og DayZ. +1. Får ikke joina 80% av serverne fordi jeg tydeligvis har feil versjon. Er det ingen som har løsningen på dette problemet? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 "Bad version, server rejected connection". Noen som vet hva man må gjøre. Har nyeste oppdatering på både Arma og DayZ. +1. Får ikke joina 80% av serverne fordi jeg tydeligvis har feil versjon. Er det ingen som har løsningen på dette problemet? Bruk DayZ Commander som launcher, den laster ned både Arma og DayZ til riktig versjon. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Jeg bruker DayZ Commander til å oppdatere alt, men launcher via steam og joiner servere ingame. Mener du at det er noen forskjell på om jeg gjør også det i Commander? Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Er jeg den eneste som merker at musebevegelsene i dayZ er ute av sync/software isteden for rask hardware? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Hei! Har fått litt interesse for DayZ, men har ingen gaming-pc. Vurderer å kjøre bootcamp for å spille litt på Macen min da jeg vet den klarer enkelte spill. Tror dere at jeg klarer DayZ? Prøvde å google, men finner ingen som har nøyaktig samme spesifikasjoner som meg. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Er jeg den eneste som merker at musebevegelsene i dayZ er ute av sync/software isteden for rask hardware? Aiming deadzone - options Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Got it fixed by the smooting settings for mouse in control settings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå