Gå til innhold

Hardware/Teknisk til DayZ - Diskusjon rundt spillet i egen tråd.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Bare jeg som får meldingen "You were kicked of game"? Får det på alle servere etter at steam oppdaterte i går.

Samme her, uansett hvilken server jeg prøver! har forsøkt åoppdatere BattlEye uten hell.

Du må validate filene på ARMA2 og ARMA2:CO. Så installerer du beta patchen på nytt. Burde funke da. :)

Lenke til kommentar

Hei

Bare jeg som får meldingen "You were kicked of game"? Får det på alle servere etter at steam oppdaterte i går.

Samme her, uansett hvilken server jeg prøver! har forsøkt åoppdatere BattlEye uten hell.

Du må validate filene på ARMA2 og ARMA2:CO. Så installerer du beta patchen på nytt. Burde funke da. :)

Hei og takk for svar! Ser ut til at problemene jeg hadde var midlertidig, for jeg forsøkte meg på et par Norway-servere i går uten problemer. Da er det bare å se hvordan det går fremover.

Lenke til kommentar

Jeg og en kamerat forsøker å joine samme server nå, men vi finner ingen like servere, dvs en server han finner finner ikke jeg og motsatt. Hva skjer? I tillegg er det mange servere vi får bad version på... når kommer det bedre filter muligheter i six launcher?? Det mååå jo være fler som savner det?

Lenke til kommentar

yeee... ok nvm fikk det til å funke, men husker hvorfor jeg quitta for å vente på The warZ

War Z kommer til å bli et forhasta drittspill, laget av et dårlig selskap som kun har laget andre drittspill. Google it!

Dayz standalone for alle pengene :w00t:

Endret av whipslash
Lenke til kommentar

yeee... ok nvm fikk det til å funke, men husker hvorfor jeg quitta for å vente på The warZ

War Z kommer til å bli et forhasta drittspill, laget av et dårlig selskap som kun har laget andre drittspill. Google it!

Dayz standalone for alle pengene :w00t:

DayZ er jo bare en mod som har utvikla seg til det verre, jeg holder meg unna til det motsatte er bevist

Lenke til kommentar

Å fyfaen for noe dritt. Jævlig kjedelig å få "Bad Version" hver JÆVLA gang. Rage.

Avinstallerte alt som var av den møkka der nå, får vente til inatt med å laste det ned igjen.

Hva er greia med at jeg fikk joine norske servere, men ikke tyske?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...