XmasB Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Kan jo ikke skjønne annet, da Arma 2 ligger i Steam, mens mod er utenpå. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 Bare jeg som får meldingen "You were kicked of game"? Får det på alle servere etter at steam oppdaterte i går. Lenke til kommentar
ivr Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Noen som vil teame opp ikveld? er i elektro atm Feil tread Lenke til kommentar
TobyT Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Bare jeg som får meldingen "You were kicked of game"? Får det på alle servere etter at steam oppdaterte i går. Samme her, uansett hvilken server jeg prøver! har forsøkt åoppdatere BattlEye uten hell. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 Bare jeg som får meldingen "You were kicked of game"? Får det på alle servere etter at steam oppdaterte i går. Samme her, uansett hvilken server jeg prøver! har forsøkt åoppdatere BattlEye uten hell. Du må validate filene på ARMA2 og ARMA2:CO. Så installerer du beta patchen på nytt. Burde funke da. Lenke til kommentar
TobyT Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Hei Bare jeg som får meldingen "You were kicked of game"? Får det på alle servere etter at steam oppdaterte i går. Samme her, uansett hvilken server jeg prøver! har forsøkt åoppdatere BattlEye uten hell. Du må validate filene på ARMA2 og ARMA2:CO. Så installerer du beta patchen på nytt. Burde funke da. Hei og takk for svar! Ser ut til at problemene jeg hadde var midlertidig, for jeg forsøkte meg på et par Norway-servere i går uten problemer. Da er det bare å se hvordan det går fremover. Lenke til kommentar
mwn Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Jeg og en kamerat forsøker å joine samme server nå, men vi finner ingen like servere, dvs en server han finner finner ikke jeg og motsatt. Hva skjer? I tillegg er det mange servere vi får bad version på... når kommer det bedre filter muligheter i six launcher?? Det mååå jo være fler som savner det? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Prøv DayzCommander og legg til kompisen din som venn der. Da får du opp hvilken server han er på. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 starter DayZ, joiner server, kommer til loading, spillet stopper... gikk akuratt tilbake til forrige patch på Arma 2 oa fordi det skulle løse problemet, men det gjorde ikke stort... Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 yeee... ok nvm fikk det til å funke, men husker hvorfor jeg quitta for å vente på The warZ Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) yeee... ok nvm fikk det til å funke, men husker hvorfor jeg quitta for å vente på The warZ War Z kommer til å bli et forhasta drittspill, laget av et dårlig selskap som kun har laget andre drittspill. Google it! Dayz standalone for alle pengene Endret 14. august 2012 av whipslash Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 yeee... ok nvm fikk det til å funke, men husker hvorfor jeg quitta for å vente på The warZ War Z kommer til å bli et forhasta drittspill, laget av et dårlig selskap som kun har laget andre drittspill. Google it! Dayz standalone for alle pengene DayZ er jo bare en mod som har utvikla seg til det verre, jeg holder meg unna til det motsatte er bevist Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Det er fordi nåværende dayz er en mod til et annet spill. Og modden er i alfa-versjon... vent til dayz blir et eget spill før du samenligner noe som helst. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Med den tankegangen burde man også vente med og se hvordan The War Z blir før man sier noe mot det Lenke til kommentar
fytech Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Hvordan får jeg oppdatert til 1.7.2.5 etter som den ikke er på sixlauncher? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Hvordan får jeg oppdatert til 1.7.2.5 etter som den ikke er på sixlauncher? Installer http://www.dayzcommander.com/ Den fikser alt for deg, oppdaterer både Arma og modden! Lenke til kommentar
fytech Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Hvordan får jeg oppdatert til 1.7.2.5 etter som den ikke er på sixlauncher? Installer http://www.dayzcommander.com/ Den fikser alt for deg, oppdaterer både Arma og modden! Thank you kind sir : ) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 "Bad version, server rejected connection". Noen som vet hva man må gjøre. Har nyeste oppdatering på både Arma og DayZ. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 "Bad version, server rejected connection". Noen som vet hva man må gjøre. Har nyeste oppdatering på både Arma og DayZ. Hvilken server er det snakk om? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Å fyfaen for noe dritt. Jævlig kjedelig å få "Bad Version" hver JÆVLA gang. Rage. Avinstallerte alt som var av den møkka der nå, får vente til inatt med å laste det ned igjen. Hva er greia med at jeg fikk joine norske servere, men ikke tyske? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå