infraspinatus Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) [slettes] Endret 15. august 2012 av infraspinatus Lenke til kommentar
infraspinatus Skrevet 13. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2012 Den går vel litt over prisnivået mitt vel? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 må du ha stasjonsvogn? og hvorfor? regner med du ser litt etter en drivstoffgjerrig bil også? og en som er driftsikker? da er vell volvo bra på driftsikker siden og kjørecomfort, men dog ikke den beste på forbruk. toyota avensis? der får du jo full pakke for å si det slikt. driftsikkerhet og lavt forbruk. nå har jeg ikke prøvd en splitter ny en så aner ikke hvordan comforten i setene er. men toyota må da ha forbedret seg di siste 10 årene håper jeg lykke til. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Den går vel litt over prisnivået mitt vel? Ah, jo. Tenkte meg ikke om Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Hva med noe sånt? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=35346590 Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 (endret) Kommer litt an på hva du ser i en bil. Personlig vil jeg anbefale Ford Focus Econetic Diesel. Edit: Evt. Toyota Avensis Diesel (0,43l/mil) med alt av utstyr. Min far har en og det er virkelig en pen bil, samtidig som du ikke betaler så forferderlig mye for utstyret. Billig service og deler er det og. Endret 14. juli 2012 av Wisd0m Lenke til kommentar
infraspinatus Skrevet 20. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) [slettes] Endret 15. august 2012 av infraspinatus Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Dagens næringsliv har kåret Peugeot 508 til årets firmabil, kanskje verdt å sjekke? Ellers får du jo snart Citroën DS5 som dieselhybrid. Ikke helt stasjonsvogn, men bør ta unna 4 pcer greit nok. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Postmanpatbil, svinbillig i innkjøp, simpel konstruksjon (billige deler, billig og ha hos verksted, driftsikker) bruker ekstremt lite drivstoff, plass til masse greier baki. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Den simple konstruksjonen gir ikke akkurat et komfortnivå jeg hadde levd med 40.000 km i året ... Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Enig, ville selv enten gått for ny bmw 3-serie 316d eller mercedes c180t cdi, begge har roughly 140hp/330nm med en liten chip. Forskjellen blir hovedsakelig bmw=litt mer sporty og merc=litt mykere/komfy Har selv kjørt litt rundt i bestefaren sin 08 c200t cdi med amg understellspakken og syntes han var veldig lik forrige generasjons 3 serie i oppførsel (regner med f30 ikke er noe dårligere) Ser ikke helt poenget med X1, hva skal man egentlig med den ekstra bakkeklaringen og er han ikke trangere inni? Endret 21. juli 2012 av Mr. Primera Lenke til kommentar
infraspinatus Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) [slettes] Endret 15. august 2012 av infraspinatus Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Ikke så mye plass som du er vant med men anbefaler deg og prøvekjøre begge/flere motoralternativer for så og gjøre en avgjørelse. Lenke til kommentar
infraspinatus Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 OK. Å velge BMW-1 serie eller vanlig 5-dørs er utelukket. Det må være en stasjonsvogn, diesel og maks leasingkostnad 6800 kr/mnd (LeasePlan). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå