Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst] Tips til firmabil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

må du ha stasjonsvogn? og hvorfor? regner med du ser litt etter en drivstoffgjerrig bil også? og en som er driftsikker?

da er vell volvo bra på driftsikker siden og kjørecomfort, men dog ikke den beste på forbruk.

toyota avensis? der får du jo full pakke for å si det slikt. driftsikkerhet og lavt forbruk. nå har jeg ikke prøvd en splitter ny en så aner ikke hvordan comforten i setene er. men toyota må da ha forbedret seg di siste 10 årene håper jeg :)

lykke til.

Lenke til kommentar

Kommer litt an på hva du ser i en bil. Personlig vil jeg anbefale Ford Focus Econetic Diesel.

Edit: Evt. Toyota Avensis Diesel (0,43l/mil) med alt av utstyr. Min far har en og det er virkelig en pen bil, samtidig som du ikke betaler så forferderlig mye for utstyret. Billig service og deler er det og.

Endret av Wisd0m
Lenke til kommentar

Enig, ville selv enten gått for ny bmw 3-serie 316d eller mercedes c180t cdi, begge har roughly 140hp/330nm med en liten chip.

Forskjellen blir hovedsakelig bmw=litt mer sporty og merc=litt mykere/komfy

Har selv kjørt litt rundt i bestefaren sin 08 c200t cdi med amg understellspakken og syntes han var veldig lik forrige generasjons 3 serie i oppførsel (regner med f30 ikke er noe dårligere)

Ser ikke helt poenget med X1, hva skal man egentlig med den ekstra bakkeklaringen og er han ikke trangere inni?

Endret av Mr. Primera
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...