borchgrevink Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Har Endomondo nå. Fin app, men skuffende lite statistikk som kan gis når en løper via text-to-speech. Jeg vil gjerne ha hvilken pulse sone jeg ligger i, varsel hvis utenfor denne, puls hvert x minutt etc. Samt god statistikk på personlige rekorder etc. via web eller app. Tips mottas med takk! Lenke til kommentar
jsw Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Hei Har lastet ned Endomodo jeg også nå - jeg og mange andre har problemer med uoload til web i Sports Tracker. Men samme problem her, skjønt her tipper jeg det ligger på brukersiden... :-( Hva er det jeg må gjøre / aktivere for at øktene skal lastes opp? Har fått konto på Endomodo, web. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 14. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2012 Akkurat opplastning funker optimalt her. Logger bare inn med FB og alt skjer automatisk. Lenke til kommentar
jsw Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Akkurat! Jeg har ikke logget inn med FB eller Google eller egen konto (skjønner ikke den siste helt - egen konto hos dem?) da jeg må gi dem passordet. Ikke for at det er så mye spennende der, men akkurat der går (en tøyelig) grensen for invadering av privat informasjon for meg. Ser f.eks. for meg at en dag får alle mine kontakter en personlig anbefaling fra meg (!) om å bruke Endomodo... Jeg får sjekke litt rundt om jeg MÅ oppgi dette, hvis ja får jeg heller finne en annen applikasjon. Takker for tilbakemelding - da vet jeg hva som mangler hos meg :-) Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 15. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2012 Hvis du logger inn med FB får ikke Endomondo passordet ditt, hvis det var det du trodde? Lenke til kommentar
jsw Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Det var dét jeg trodde. Har tenkt og lest div på forum og funnet ut at det passordet jeg skal bruke, er passordet for å logge inn på deres sider på web.. Jeg misforsto helt enkelt. Logget nå inn med min e-mail og deres passord og vips var alt inne! Takker til deg igjen - du satt meg på rett spor Lenke til kommentar
MRN Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Endomondo er den første appen som jeg seriøst vurderer å betale for. Jeg savner in-app grafer og statistikk, det får man fint på nettsida. Jeg bruker også pulsbelte. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sportstracklive.android.ui.activity.lite&feature=more_from_developer#?t=W251bGwsMSwyLDEwMiwiY29tLnNwb3J0c3RyYWNrbGl2ZS5hbmRyb2lkLnVpLmFjdGl2aXR5LmxpdGUiXQ.. Sorry, får ikke til å linke med Opera... SportsTracker har jeg også brukt litt. Flotte grafer in-app, men fungerte dårlig på HTC Hero, men fungerte adskillig bedre på min nye Sony Xperia S. Jeg mener på at denne gir beskjed når man skifter puls-sone, periodisk oppdating, km, fart, puls. Tror det er mere muntlige tilbakemeldinger på denne enn på Endomondo. Jeg har vært igjennom en del apps på Heroen, men mange fungerer heller dårlig på den. Så jeg får ta meg en ny runde, kanskje... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå