Espen Jansen Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Crystal Dynamics forteller oss hvordan Tomb Raider skal overgå konkurrentene. Les hele saken Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Spillet ser utrolig spennende ut! Gleder meg mye. 1 Lenke til kommentar
Nexomani Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Gleder meg sykt til det kommer ut Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 QTE, uff, lara fortjener bedre... 1 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 begynner å bli lei av spill med QTE, men ellers så virker det ganske bra, kanskje jeg skal teste et tomb raider spill igjen, har jo ikke spillt et eneste spill fra serien siden 1'ern, og det bare testa jeg ut et par ganger Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 "En siste ting jeg la merke til i den spillbare demoen var at når man bommet på en knapp under «quick-time»-sekvensene" Uff, må de! ... finnes ikke mer banal spillform i mine øyne... Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Jeg trodde det var befestet for over tyve år siden at quick time events burde forbli et engangstilfelle med Dragon's Lair. *sukk* Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Må bare innse at QTE er kommet for å bli. Jeg skal prøve å like det likevel fordi spillet ser utrolig bra ut. Aldri likt tombraider men kanskje nå! Lenke til kommentar
samco Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Må bare innse at QTE er kommet for å bli. Jeg skal prøve å like det likevel fordi spillet ser utrolig bra ut. Aldri likt tombraider men kanskje nå! Qte kan faktisk være morsomt Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Faktisk så nå som jeg tenker meg om, så elsket jeg heavy rain. Veldig forfriskende spill med konsekvenser og bortsett fra at jeg måtte pusse tenna manuelt og gjøre sånne dritt ting, så var det et utrolig bra spill, og mesteparten av det var QTE. Enda mer stress med PSmove, og jeg hater vanligvis movement controls Litt sånn guilty pleasure med movement controls for meg, spiller nesten bare tiger woods pga masters 12 på det haha Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Hahaha ja nå kan jævla Gamer.no angre på at de skrev "Tomb Raider overbeviser oss ikke" Jeg og de som liker tema som "Indre Styrke" og "Menneskelighet" burde plukke opp dette når det kommer ut. Jeg har lenge ventet på å se en uerfaren og menneskelig helt, som faller, failer, gråter, skader seg og gjør klumsete ting og rett og slett er et menneske. Dette får jeg mest sannsynelig sjangsen til å oppleve i Mars 2013. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå