Tanana Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) ... Endret 23. april 2013 av Tanana Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) Følg instruksjonene på displayet, alt står der. Evt. Dytt inn kortet ca når alle varene er scannet inn, er oftest ikke noe problemer å gjøre det, da kommer det "tast kode" eller noe i displayet når du kan gjøre det. Er ikke vanskelig, heller ingen regler på når du må putte inn kortet eller noe slikt... Står noe sånt som "venter på kort" om alt er klart. Ang, hvordan kortet skal være, så bruker man chipen, ikke magnetstripa. Man dytter da kortet oftest vannrett under der man taster koden eller loddrett over der man taster. Dette står gjerne hvilken vei, men oftest chipen opp eller mot deg. Endret 13. juli 2012 av aklla waits for alice Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Om du har et kredittkort og ikke er helt sikker på hvordan det brukes foreslår jeg du lar være... Debetkort derimot, skaff deg det. 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Om du har et kredittkort og ikke er helt sikker på hvordan det brukes foreslår jeg du lar være... Debetkort derimot, skaff deg det. H*n vet ikke hvordan man bruker kort, tipper h*n ikke vet forskjellen på debetkort og kredittkort... Btw, kredittkort= du må betale pengene senere Debetkort= pengene blir trekt fra kontoen din Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Om du har et kredittkort og ikke er helt sikker på hvordan det brukes foreslår jeg du lar være... Debetkort derimot, skaff deg det. Var det jeg også tenkte...ellers havner h*n plutselig på Luksusfellen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå