Gå til innhold

BK: Metallvannymfe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes dette ble veldig bra og med en fin vinkling, eneste jeg kan komme på er å dempe eller klatte over den lyse flekken i v. bildekant som trekker blikket.

Om jeg ikke husker feil så har du en Nikon V1 og en 300mm, har du prøvd den kombinasjonen på motiver av denne størrelsen? Er litt nyskjerrig på hvordan arbeidsavstand og motivseparasjon kan bli med det utstyret :)

Lenke til kommentar

Synes dette ble veldig bra og med en fin vinkling, eneste jeg kan komme på er å dempe eller klatte over den lyse flekken i v. bildekant som trekker blikket.Om jeg ikke husker feil så har du en Nikon V1 og en 300mm, har du prøvd den kombinasjonen på motiver av denne størrelsen? Er litt nyskjerrig på hvordan arbeidsavstand og motivseparasjon kan bli med det utstyret :)

Ja, de siste bildene er tatt med V1 og 105mm. Jeg har en 70-200mm + 2,0 konverter. Har ikke prøvd "makro" med den kmobinasjon ennå, kun fuglebilder. Venter på litt mindre vind, så skal jeg prøve det også.

Lenke til kommentar

Ja, de siste bildene er tatt med V1 og 105mm. Jeg har en 70-200mm + 2,0 konverter. Har ikke prøvd "makro" med den kombinasjon ennå, kun fuglebilder. Venter på litt mindre vind, så skal jeg prøve det også.

Takk for svar.

Blir spennende å se, så langt ser det jo veldig bra ut med 105mm og V1.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...