dotrollet Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Jeg skal kjøpe meg ny laptop eller eventuelt mac. Reiser mye på jobb og vil ha en mindre laptop ca max 13" tenker eg. Jeg bruker den til å se film og kontorarbeid mest så dette krever ingenting. Jeg vil også ha mulighet til å redigere film som er filmet med Gopro HD cam. Så spørsmåelt er hvilken valg jeg har. Kan vere åpen for kjøp av mac hvis dette gir mer for pengene i forhold til ytelse som trengs til filmredigering. Har planer om å kjøpe denne innen 4 uker. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Hvordan har du tenkt å drive med videoredigering? Skal du kunne gjøre det fortest mulig på batteri eller tenker du å plugge den i veggen og la den stå et par timer og kverne seg gjennom? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Om du skal redigere HD-film, så er vel Asus Zenbook Prime UX31A (omtale på HW.no i dag) noe å vurdere. Lenke til kommentar
dotrollet Skrevet 13. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2012 Takker for svar. Asus ser ut som en grei maskin. Er det denne prisklasse eg bør ligge meg på (10000-12000)? for å kunne redigere HD film. maskinen skal ikke brukes til spill overhode. Arni90 Jeg har ikke redigert film før så er en nybegynner på dette. kommer til å jobbe med dette når eg har tilgang til strøm. Vil ha en pc som ikke kneler eller går for full maskin ved bruka av videoredigerings programmer. Har ikke bestemt meg for hvilket program jeg skal bruke men regner med å jobbe meg opp mot ett av de "proffe" for amatører etter hvert. Er i utgangspunktet GoPro HD kamera film så skal redigeres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå