Arodem Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Se den ferske traileren fra det norskutviklede onlinespillet basert på George R. R. Martions populære bokserie. Se filmen nå Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Jeg håper spillet ikke blir seende ut slik.. 1 Lenke til kommentar
Samma fuh Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 fy faen det så dårlig ut 1 Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Kunne heller tenkt meg et GoT spill ala de gamle Baldur`s Gate spillene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Okei, lammeste jeg har sett på lenge. 2 Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 hva er med norge og bruke kjente serier som mmo? men wow, så dei gjenskaper DAoC om igjen bare med same grafik? Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 GoT fortjener bedre. På samme måte som TV-serien som fikk HBO, burde spillutgaven bli produsert av en av de virkelig store spillprodusentene. Alternativt droppet. Skal selvsagt ikke utelukke at dette spillet blir bra, men alt tyder på at det havner i samme kategori som de første to GoT spillene. Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Seriøst? Jeg tror faktisk når de "kriger" så bruker de mer enn 3-4 folk på hver side... Prøver de å manipulere dagens ungdom med å si at krig er bare en bakgate krangel? 1 Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 haha please... er jo tidenes tabbe å gi ett så stort navn til en liten filleutvikler. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Det så rævva ut for å si det rett ut. Stor fan av serien. Har dog ikke lest bøkene. Men Game of Thrones fortjener bedre... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Unnskyld meg, men hva faen var det der? Så ut som en eller annen parodi-trailer til et allerede dårlig spill. 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Skjønner ikke.... unge folk som studerer spillutvikling og brenner for spill, hvordan klarer dem å ikke se hvor dårlig dette ser ut før dem slipper trailere ? Modellene så blurry og kjedelig ut, animasjonene hang ikke på grep, lignet på noe som var kjapt animert i 3dsmax og ikke realtime i spillmotoren. 1 Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Når noen ikke evner bedre så blir det sånn. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Hjelp! Faen så flaut for dem som jobber på dette spillet! Ser helt grusomt dårlig ut! Lenke til kommentar
Jørgen T Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Det er verdt å nevne at det er veldig tidlig i utvikling, og ikke nær det endelig kvalitet vil være. Det er også verdt å nevne at alt foregår i nettleseren. I så måte er grafikken og hele spillet en rimelig utfordrende nøtt å knekke. Det å lage en full 3D MMO i browser vs. en stor download klient er ikke en triviell ting, men forstår godt de som ikke synes det matcher Unreal 4;) Det gjør dog at det er gratis, instant, tilgjengelig på alle browsere (og mye annet), men det er ennå mange tekniske hindringer å løse før browser kan slå downloads. En dag, snart! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) Det er verdt å nevne at det er veldig tidlig i utvikling, og ikke nær det endelig kvalitet vil være. Det er også verdt å nevne at alt foregår i nettleseren. I så måte er grafikken og hele spillet en rimelig utfordrende nøtt å knekke. Det å lage en full 3D MMO i browser vs. en stor download klient er ikke en triviell ting, men forstår godt de som ikke synes det matcher Unreal 4;) Det gjør dog at det er gratis, instant, tilgjengelig på alle browsere (og mye annet), men det er ennå mange tekniske hindringer å løse før browser kan slå downloads. En dag, snart! Da byrde de ha lagt inn den informasjonen i traileren. Som text på bunnen eller noe. Tidlig video av spill pleier å ha "product still under development" eller noe slikt. Endret 13. juli 2012 av AvidGamer 1 Lenke til kommentar
Lorrison Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Detta ser ut som et spiull som følger WoW-modellen, og innenfor den undersjangeren er det selvfølgelig WoW som dominerer. Skjønner ikke at folk gidder å prøve å lage spill av denne typen. De spillene som overlever og uten å hete WoW, er de som tiltrekker seg en annen kundebase en World of Warcraft sin, spill som EVE online, DC Universe Online, LOTRO og Guildwars. Håper de finner på noe nytt, ellers blir nok dette en fiasko. Lenke til kommentar
Jørgen T Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Vi forsøker å finne på ganske mye nytt, tiden får vise om vi får det til! Vi er ikke helt fremmede med MMO'er. Du får prøve når det er igang, du kan nok starte det på noen sekunder, og det er "gratis", så kan du velge selv hva du synes? For vår del som utvikler er det vel egentlig veldig greit at folk ser ut til å ha så negative oppfatninger om browser spill, da er det lettere å komme med noe som er bedre enn forventninger. I min verden så tror jeg faktisk at instant browser spill er en viktig del av spillfremtiden, kanskje selve fremtiden? Men....for å komme til den fremtiden må jo noen pushe barrierene. Og, tro det eller ei, akkurat nå er vi på fronten av den barrieren. Men jeg ville nok sagt det uansett;) Og ja, enig med deg Avid om at burde stått noe sånn, men vi utvikler spillet, vi lager ikke videos, og det ser veldig mye bedre ut på min PC;) Vi får forsøke å lage en sak med norsk vinkling, her eller no sånn, så kan dere se hva vi driver med, en vakker dag. Og please, hvis dere ser andre nettleserspill i full 3D som er av interesse å sjekke ut så please post lenker, vil gjerne sjekke de ut! Takk takk, ha en flott helg. Lenke til kommentar
aftenstjerne Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Folk er for nøye på grafikk. Syntes det ser helt akseptabelt ut.Det at spillet visstnok er på nettleser virker derimot bare avskrekkende.. Hvorfor gjøre den eneste asoiaf (som er mer passende å kalle den enn GoT) MMO-en til en Adventure Quest 2? Lenke til kommentar
oophus Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Skjønner ikke.... unge folk som studerer spillutvikling og brenner for spill, hvordan klarer dem å ikke se hvor dårlig dette ser ut før dem slipper trailere ? Modellene så blurry og kjedelig ut, animasjonene hang ikke på grep, lignet på noe som var kjapt animert i 3dsmax og ikke realtime i spillmotoren. Lol, du og ditt "realtime" ass. 3dsmax er forsåvidt en plass hvor mesteparten av all animasjon i spill blir utviklet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå