Gå til innhold

Partition Table error #120 (partition magic)

Anbefalte innlegg

Jeg gjorde noen forandringer på en WD 120GByte 8mbyte harddisk

med Partition Magic. Så fikk jeg en feilmelding midt inne i denne operasjonen, og det frøys..

Så når jeg starter om maskina, så får jeg ikke starta opp med denne harddisken. En annen hdd går fint.

får heller ikke boota opp maskina med diverse forskjellige OS boot disk når denne harddisken er i uansett slave / master innstillinger.

Får heller ikke fikset denne hdd med rescue diskettene til partition magic, og noen andre program som jeg har prøvd. Hvert forsøk har misslykes å fikse partisjon tabellen.. Mest sansynlig harj eg mista alt som er på denne hdd ? extended partition, NTFS 4.0 (win2k)

Noen forslag som kan gjøres for å fikse hdden ? Eller er denne hdd ødelagt, kaputt ? Skulle tro at det burde gå ann å fikse da denne hdd ikke har fått noen slag eller så. Er jo bare partisjons tabellen? som MÅ fikses på en eller annen måte ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært borte i det samme med min IBM harddisk. Jeg fant et program (etter MYE leting!!) som reparerte alt. Windows brukte 15-20 min på å starte når den sto i før jeg fikset den. Men - all dataen din forsvinner.

Programmet er et veldig enkelt dos-program, vet ikke om det bør brukes et annet program til wd.

Kanskje denne funker:

http://support.wdc.com/download/dlg/dlgdiag10.zip

Den må brukes sammen med Boot-disk, den er ikke større enn 170kb, så den får plass på boot-disken. Bruk win9x boot disk og F5 under oppstarten.

Lykke til =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...