capy Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 omeganvidiadriverene funker fint for meg. de er også kjappere enn standard nvidia drivere. men så har jo jeg geforce kort da. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jaja må vel være den eneste som liker Omega driverene hehe... har brukt de i 3 uker nå og de funker som bare det. Kræsjer aldri og stabiliteten er helt på topp... og til Krishell... går nok ikke an å brenne kort uten å sette opp klokkehastighet eller volt vettu... er nok mer et brukerproblem enn driverproblem jah, sikkert det. Så da kan vi skylde på faren din om deg. Men trur nok det er driverne som fucker no her ja. og om det ikke går ann og brenne kort uten sette opp klokkehastighet eller volt? lol ? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 ja syntes de ikke var noe tess,kanskje jeg har for gammelt kort. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Eg brukte omega drivere en god stund, funket vedlig bra, gjikk litt op 3dmark scor og var kjappt og stabily is spill. så fant eg ut at eg ville gå tilbake til cat 3.6 igjen, da fikk eg plustelig litt mer i 3dmark igjen eller er det ikkje store forskjeller tror eg :-? Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Omegadriverne har ikke fullt så god ytelse som CL3.6 men de er mye mer stabile og har litt fler funksjoner for de som trenger dem. Ellers er det ikke mye forskjell. Mitt livs høyeste ønske er at ATi får fikset driverproblemene sine med COUNTER-STRIKE! Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke prioriterer dette mer. Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 jeg fant ut at de var dårligere en ati sine jeg eks: 3dmark03 der får får jeg 5489 poeng men ati sine mens med omega sine fikk jeg 5246 poeng og i unreal la de ca 10-15 fps lavere FPS er da virkelig ikke alt her i verden... Omega selv sier da virkelig klart og tydelig at driverne han mekker ihop på ingen måte er ment å gi høyere fps enn originale Catalyst. Omega-driverne er ment å gi deg det beste kompromisset mellom hastighet og bildekvalitet. Stort sett er min erfaring at han lykkes veldig bra i det. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Omegadriverne har ikke fullt så god ytelse som CL3.6 men de er mye mer stabile og har litt fler funksjoner for de som trenger dem. Ellers er det ikke mye forskjell. Mitt livs høyeste ønske er at ATi får fikset driverproblemene sine med COUNTER-STRIKE! Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke prioriterer dette mer. hvilke problemer i counter strike? jeg har ingen problemer i counter strike nå jeg med catalyst 3.6 Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 jah, sikkert det. Så da kan vi skylde på faren din om deg. Men trur nok det er driverne som fucker no her ja. og om det ikke går ann og brenne kort uten sette opp klokkehastighet eller volt? lol ? Haha så modent sagt, sitter og morer meg her Kom med noen fine påstander på hvordan du kan svi kortet ditt software da... sikkert mange som vil vite hvordan Lenke til kommentar
Ash Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Omega driverne har aldri vært lagt for å gi bedre ytelse. Både Ati og Nvidia versjonene lages for å gi det som Omega selv mener er et bedre bilde uten et alt for stort tap av ytelse. Og de har flere funksjoner enn orginal driverne (mange av funksjonene finnes i orginalen men er ikke aktivert). Det er fullt mulig å svi et skjermkort uten overklokking/overvolting. Men det involverer f.eks å ta av kjøleribben mens du bruker kortet. Eller så kan jo et kabinett med elendig ventilasjon (ingen kabinett vifter f.eks) også være nok til at ting ryker. Lenke til kommentar
V!king1 Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 kan alltids takke for svar men det store problemet mitt er jo fortsatt at jeg ikke får til å installere driverene! Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg hadde også det problemet. Det er noe merkelig med det der. Funka etter at jeg formaterte da. Jeg la inn vanlige CL3.6 først, MED controlpanel, så restarta jeg, så fjerna jeg controlpanel, så restarta jeg, så la jeg ikke OMEGA-versjonen av ATI-driverne. DA fungerte det! Men fortsatt er det noe inni h******s ustabilt i Counter-Strike for det da. Men det kan jo hende det er noe rart med maskina mi. Det som er veldig rart er at jeg hadde mye bedre ytelse med mitt gamle GF3 ti200. Dårlig gjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå