Arodem Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Men det betyr ikke at vi kan vinke adjø til Gears of War-motoren helt enda. Les hele saken Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Såpass spesiell stil på grafikken at det er vanskelig å se noe "nytt" fra UE3. Lenke til kommentar
Mabluz Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Bedre environmental lighting, flere partikkeleffekter samtidig, bedre light bouncing og flere polygoner på skjermen samtidig er de store nye tingene I UE4. Noe jeg tror vil komme godt med i de fleste spill Så selv om grafikken kan se likt ut som UE3 ved første øyekast er det nok mye nytt snaks som skjuler seg bak. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) Flere konsoller tyder jeg som en mulig port til (fuglene forby begrepet) neste generasjons-konsoller. Unreal Engine 4 vil jo ikke kjøre på 360 og PS3, og det er derfor lite trolig at spillet vil komme til disse platformer. Det er mulig man vil se en slags håndholdtversjon til iPad2/3. Jeg liker dog at Epic har et primært utviklerfokus for PC med dette spillet, og håper de kan få til gode instillingsmuligheter (musepeker/sikting, fov, detaljer, teksturoppløsning, osv osv), et godt miljø rundt spillet (hjulpet av gode online-muligheter) og ikke minst snill DRM (skjønt i online only-spill er DRM et mindre irritasjonsmoment siden spilling krever oppkobling mot Internett uansett). Edit: Dersom de gjør alvor av PC-fokuset med denne tittelen vil jeg sterkt vurdere å kjøpe spillet kun for å vise at PC-spill er et marked det er verdt å investere i. Endret 13. juli 2012 av Snorre Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Ugh, enda mer Cartoon Network graphic... 1 Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 merklig og bruke cartoon grafikk når man skal visse ny spill motor hadde forventet dei brukte Unreal tournement i stedet Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Bedre environmental lighting, flere partikkeleffekter samtidig, bedre light bouncing og flere polygoner på skjermen samtidig er de store nye tingene I UE4. Noe jeg tror vil komme godt med i de fleste spill Så selv om grafikken kan se likt ut som UE3 ved første øyekast er det nok mye nytt snaks som skjuler seg bak. Dessverre er det ingen AA... Lenke til kommentar
Panzerswein Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Dr. Mobius, spesiell stil på grafikk er det vel ikke. Mye brukt i både PC-spill og konsoll. Dette ser artig ut! Nå kom fristelsen til å spelle TF2 igjen, blir nok det når arbeidsdagen er ferdig! Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Bedre environmental lighting, flere partikkeleffekter samtidig, bedre light bouncing og flere polygoner på skjermen samtidig er de store nye tingene I UE4. Noe jeg tror vil komme godt med i de fleste spill Så selv om grafikken kan se likt ut som UE3 ved første øyekast er det nok mye nytt snaks som skjuler seg bak.Dessverre er det ingen AA... Dette kan jeg ikke finne noen referanser på annet enn folk som sier i diverse forum at det er anti-aliasing, og at det ikke er anti-aliasing. Så hvis du har en ref på dette hadde det vært fint. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Når jeg for en god stund siden hørte Epic skulle lansere et eksklusivt PC spill var det ikke akkurat dette jeg så for meg. For en skuffelse. Dessverre er det ingen AA... Det er AA der, men det er langt ifra 100% effektivt. Jeg regner med det ferdige spillet vil støtte TXAA da Nvidia har fått Epic og UE4 om bord med dette, og dermed også ren MSAA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå