fjarle Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Lanseringen av Galaxy Note II er i slutten av august, om vi skal tro ryktene. Snart kan Galaxy Note få en oppfølger Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Kult at jeg fikk Note for et par uker siden, det der skjer alltid hehe. Savner ikke noe mindre telefon etter at jeg har blitt vant med størrelsen, er forferdelig å bruke f.eks iPhone.. 1 Lenke til kommentar
NiGmO Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 They see me roll 'in a NooOOOte! Thats how I roll from now on! Yeah, Mmm!!! Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Uh, valgets kval! Hadde tenkt å kjøpe S III, men vurderer nå sterkt Note II siden den har samme innmaten! Hvor mye kan man forvente at Note II ligger på i pris? Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Jeg håper (og ser på det som svært sannsynlig) at de velger Exynos 5250 på denne! :-) Eneste som taler imot det, er at da hadde den blitt ganske overlegen S3en, og det vet jeg ikke om Samsung tør, selv om de strengt tatt ikke er helt for samme brukergruppe, tror jeg :-) Forskjellen er ganske stor, siden det er Dual-Core A15 mot Quad-Core A9, som antas å være ca like kraftige, men litt i favør Dual-Core. Det vil være 800MHz minne, istedenfor 400MHz minne. Og den største forskjellen vil utgjøres av overgangen fra Mali 400 til Mali 604. Den skal levere 5 ganger ytelsen til Mali 400. Den støtter DirectX 11! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg