fjarle Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Lanseringen av Galaxy Note II er i slutten av august, om vi skal tro ryktene. Snart kan Galaxy Note få en oppfølger Lenke til kommentar
vhguru Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Nice!! Da oppgraderer jeg garantert fra min Note1 til Note2. Har opp i gjennom årene hatt flere titalls mobiler (laaangt over gjennomsnittet interessert i elektroniske duppedingser) og kan med hånden på hjertet si at Note'n slår disse med flere heste lengder. I begynnelsen var den uvant stor, men det gikk over etter et kvarters tid. Kan aldri tenke meg å downsize igjen. Den fysiske størrelsen og ikke minst skjermstørrelsen er for meg tilnærmet perfekt. Kan de klemme inn en enda større skjerm i Note2 uten å øke den fysiske størrelsen vil jeg bli en meget lykkelig 43 åring:-) Venter i spenning... 4 Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 >Det virker ikke sannsynlig at skjermen vil ha noe lavere oppløsning enn den som er i dagens Galaxy Note, altså 1280 x 720 piksler. *1280 x 800 har min note i allefall. blir spennende med arvtaker. er utrolig fornøyd! Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 13. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) uracoin: Jaggu har du rett. Har lett for å tenke vanlig 720p-oppløsning selv om ikke alle telefoner har det. Takk for tips. Fikset Endret 13. juli 2012 av fjarle Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Vet noen om de skal lansere en WP8 versjon? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Skjermoppløsningen burde bli 1600*1000 altså samme 16*10 forrhold som allerede finnes i Galaxy Note Lenke til kommentar
vino Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Nice!! Da oppgraderer jeg garantert fra min Note1 til Note2. Har opp i gjennom årene hatt flere titalls mobiler (laaangt over gjennomsnittet interessert i elektroniske duppedingser) og kan med hånden på hjertet si at Note'n slår disse med flere heste lengder. I begynnelsen var den uvant stor, men det gikk over etter et kvarters tid. Kan aldri tenke meg å downsize igjen. Den fysiske størrelsen og ikke minst skjermstørrelsen er for meg tilnærmet perfekt. Kan de klemme inn en enda større skjerm i Note2 uten å øke den fysiske størrelsen vil jeg bli en meget lykkelig 43 åring:-) Venter i spenning... Enig-er selv 59 og mobilgal. Note er helt fantastisk-på alle måter-størrelsen er en vanesak. Prisen er lav med tanke på hva en får. Liker mange av topptelefonene på markedet-men blir uvel når jeg ser mennesker betale nesten 5000 kr for et glassleketøy fra Apple. Batteritiden i nåværende Note er ufattelig bra-den går faktisk utenpå Razr Maxx også-har den også. Lgoghd 3 Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Da jeg kjøpte min Galaxy S2, stod jeg en stund og bikket mellom den og Note. Testet begge to, men for meg ble Note for stor, så jeg valgte S2. Man skal jo ha mobilen i lomma, så om Note 2 blir enda større, kan man likegodt kjøpe seg et nettbrett som kan brukes som mobil - Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Jeg håper nesten ikke det kommer en ny Note enda. Kommer det, klarer jeg sikkert ikke motstå fristelsen, selv om jeg absolutt burde... 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 "Enkelte av ryktene så langt har hevdet at Galaxy Note II vil bli utstyrt med 2 GB minne. Det er dobbelt så mye som har vært å finne i de fleste av det siste årets toppmodeller." SGS3 har 2 GB RAM (USA) Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Får vel terningkast 6 den og, så svidde amobil er når det kommer til anmeldelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg