Tannpirkeren Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Hei. Var tilfeldigvis innom diskbehandling og oppdaget ved høyreklikk på disken at jeg hadde et valg "oppgrader til dynamisk disk..." Noen som vet hva dette er for noe? Står veldig lite i hjelp-funksjonen så jeg spør dere i stedet. Blir disken raskere hvis man gjør dette? Sveinl Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Dynamsiske disker er noe nytt i 2000. Med dette kan du implementere software RAID og en del annet. Tror nok ikke disken blir noe raskere om du oppgraderer den til dynamisk disk :smile: En annen ting er at det er ingen begrensning på antallet volum (som er betegnelsen på partisjoner på en dynamisk disk) som det er på en basic disk. Håper dette hjalp litt :smile: _________________ "I am so smart, I am so smart! S-M-R-T, I mean, S-M-A-R-T!" Homer J. Simpson [ Denne Melding var redigert av: Spirograf på 2002-02-10 20:48 ] Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 10. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2002 Javel... :sad: Jeg som trodde at det var en spesialfunksjon som gjorde disken min raskere. Det er ikke alt som glimrer som er gull... Takker for svaret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå