tho-myh Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Aftermath Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Er litt usikker på hva du vil ha frem med bildet, tittelen tilsier en slags dommedagsgreie, men ser at du har lagt det i kategorien Arkitektur. Hva jeg ville gjort var å bestemme meg for en av delene og finpusse litt på det uttrykket som ble bestemt, det er fordi jeg ikke nødvendigvis ville gjort de samme forandringene i de to bildetypene. Når det er sagt, de kan selvfølgelig kombineres og de har potensiale hver for seg. Hva jeg uansett ville gjort var å trekke tilbake en del på det røde i sepiatonene, og kanskje heller gått for ett rent s/h bilde. Liker den lett kaotiske forgrunnen i bildet. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 cool :-) firer her Lenke til kommentar
tho-myh Skrevet 21. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2012 Er litt usikker på hva du vil ha frem med bildet, tittelen tilsier en slags dommedagsgreie, men ser at du har lagt det i kategorien Arkitektur. Hva jeg ville gjort var å bestemme meg for en av delene og finpusse litt på det uttrykket som ble bestemt, det er fordi jeg ikke nødvendigvis ville gjort de samme forandringene i de to bildetypene. Når det er sagt, de kan selvfølgelig kombineres og de har potensiale hver for seg. Hva jeg uansett ville gjort var å trekke tilbake en del på det røde i sepiatonene, og kanskje heller gått for ett rent s/h bilde. Liker den lett kaotiske forgrunnen i bildet. Takker for fin tilbakemelding, alt er under vurdering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg