Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes dere gutter/menn om kroppshår på damer?

Anbefalte innlegg

Ja, ble innspirert over alle hårtrådene. Jeg, som jente, lurer på hva dere, gutter, mener om kroppshår på jenter. Kunne dere vært sammen med ei jente som lar hårveksten være naturlig? Jeg tenker mest på legger, intimområde og under armer. Betyr dette mye, hvis dere er glad i noen? Anonym poster: 12a3e5a7a47227eb9b97e378eb6a64c7

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-16183

Ja, ble innspirert over alle hårtrådene. Jeg, som jente, lurer på hva dere, gutter, mener om kroppshår på jenter. Kunne dere vært sammen med ei jente som lar hårveksten være naturlig? Jeg tenker mest på legger, intimområde og under armer. Betyr dette mye, hvis dere er glad i noen? Anonym poster: 12a3e5a7a47227eb9b97e378eb6a64c7

Det er i stor grad dere selv som har skapt negative reaksjoner på naturlig kroppshår fordi alle barberer seg og lærer at det er negativt med kroppshår.

Jeg personlig har ikke noe i mot kroppshår og jeg er en mann som fokuserer mest på indre kvaliteter.

Lenke til kommentar

Nå er jeg nokså hårete selv, men om ei jente var MER hårete enn meg tror jeg jeg ville funnet det litt freaky, men synligheten betyr jo og noe, om de er fryktelig mandige etc (altså svarte og veldig synlig) så ville det vært litt.... ja merkelig.

Men sånn moderat vekst burde da ikke være noe problem, værtfall ikke for oss "desperate nerder".

Lenke til kommentar

Spennende tråd.. Hva tenker dere om jenter med noe mer uvanlig kroppshår som veiviser?

Og hva med stubbete legger? Slik leggene blir når man ikke har barbert seg på noen dager... Skal innrømme at det har hindret meg i å gå til sengs med noen en gang.. Ikke at det bare var det som utgjorde at det ikke ble noe, var vel en totalvurdering...

Endret av Lykketroll2
Lenke til kommentar

Og hva med stubbete legger? Slik leggene blir når man ikke har barbert seg på noen dager... Skal innrømme at det har hindret meg i å gå til sengs med noen en gang.. Ikke at det bare var det som utgjorde at det ikke ble noe, var vel en totalvurdering...

Du gikk ikke til sengs med en fyr fordi du ikke hadde barbert dine legger?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vil jo påstå at det har litt og si. Vil jo helst ha jenter som er barbert på de rikti stedene :p Men, merker jo at om du virkelig er glad i noen så forsvinner litt av de tankene :) Om det gjelder en "one-night" ting så bør en vel være litt forberedt!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Liker glatt best, men når det er sagt så gjør det meg ingenting om det er littegrann, så lenge det er stusset liksom. Ikke full urskog i alle retninger

Men selvfølgelig betyr dette null & nada i det store og det hele, som du selv sier.

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...