AnonymDiskusjon Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Ja, ble innspirert over alle hårtrådene. Jeg, som jente, lurer på hva dere, gutter, mener om kroppshår på jenter. Kunne dere vært sammen med ei jente som lar hårveksten være naturlig? Jeg tenker mest på legger, intimområde og under armer. Betyr dette mye, hvis dere er glad i noen? Anonym poster: 12a3e5a7a47227eb9b97e378eb6a64c7 Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Ja, ble innspirert over alle hårtrådene. Jeg, som jente, lurer på hva dere, gutter, mener om kroppshår på jenter. Kunne dere vært sammen med ei jente som lar hårveksten være naturlig? Jeg tenker mest på legger, intimområde og under armer. Betyr dette mye, hvis dere er glad i noen? Anonym poster: 12a3e5a7a47227eb9b97e378eb6a64c7 Det er i stor grad dere selv som har skapt negative reaksjoner på naturlig kroppshår fordi alle barberer seg og lærer at det er negativt med kroppshår. Jeg personlig har ikke noe i mot kroppshår og jeg er en mann som fokuserer mest på indre kvaliteter. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Nå er jeg nokså hårete selv, men om ei jente var MER hårete enn meg tror jeg jeg ville funnet det litt freaky, men synligheten betyr jo og noe, om de er fryktelig mandige etc (altså svarte og veldig synlig) så ville det vært litt.... ja merkelig. Men sånn moderat vekst burde da ikke være noe problem, værtfall ikke for oss "desperate nerder". Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Synes det er helt ok. Men dere kan godt ta barten da, om dere har det. 4 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Hår under armene er turn-off, selv om jeg er aldri så glad i dama mi. Hår på leggene derimot har aldri brydd meg noe særlig. Men hadde hun, eller damer generelt, aldri barbert seg ville det kanskje ikke vært ekkelt i det hele tatt. 3 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) Spennende tråd.. Hva tenker dere om jenter med noe mer uvanlig kroppshår som veiviser? Og hva med stubbete legger? Slik leggene blir når man ikke har barbert seg på noen dager... Skal innrømme at det har hindret meg i å gå til sengs med noen en gang.. Ikke at det bare var det som utgjorde at det ikke ble noe, var vel en totalvurdering... Endret 13. juli 2012 av Lykketroll2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Og hva med stubbete legger? Slik leggene blir når man ikke har barbert seg på noen dager... Skal innrømme at det har hindret meg i å gå til sengs med noen en gang.. Ikke at det bare var det som utgjorde at det ikke ble noe, var vel en totalvurdering... Du gikk ikke til sengs med en fyr fordi du ikke hadde barbert dine legger? 1 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Var vel ikke bare leggene som ikke var nybarberte da Men ja, er det ikke rart hvor mye man henger seg opp i? Hvor "perfekt" man hele tiden ønsker å fremstå som... 2 Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Vil jo påstå at det har litt og si. Vil jo helst ha jenter som er barbert på de rikti stedene Men, merker jo at om du virkelig er glad i noen så forsvinner litt av de tankene Om det gjelder en "one-night" ting så bør en vel være litt forberedt! 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) Liker glatt best, men når det er sagt så gjør det meg ingenting om det er littegrann, så lenge det er stusset liksom. Ikke full urskog i alle retninger Men selvfølgelig betyr dette null & nada i det store og det hele, som du selv sier. Endret 14. juli 2012 av TMB Lenke til kommentar
covah Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Helt glatt er turnoff. Blir for pre-pubertalt for meg. Foretrekker naturlig hårvekst. Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Helt hundre prosent hårfritt behøver det ikke være, men litt trimming så det ikke ser ut som en krattskog diverse steder setter jeg pris på. Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Jeg personlig har ikke noe i mot kroppshår og jeg er en mann som fokuserer mest på indre kvaliteter. Bokstavelig talt indre kvaliteter, ja? Du er jo tross alt mann 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå