Øystein Brembo Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 The girl that went out of the picture Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Et fascinerende bilde,som mange av dine bilder er. Synes dette gjør seg best uten beskrivelse og tittel som tar bort litt av magien. Selve bildet synes jeg kan være slik det er. Det er fullt av spenning og og kontraster, liker forholdtet mellom lyst og mørkt og piken på vei ut og måkene der oppe. Veldig bra! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Veldig spennende uttrykk Jenta på veg ut av bilde skaper spenning i bildet og kontrastene skaper en drivende dynamikk. Men bilde bør sees mot sort bakgrunn Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Et spennende bilde utenom det vanlige! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Ja et spennende bilde hr Brembo. God sommer videre med hilsen hr Olsson ;-) Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 Tusen takk allesammen. Liker dette selv og . Jeg har litt dårlig samvittighet, for jeg har det litt travelt for tiden så jeg får ikke kommentert så mye tilbake men håper det ordner seg snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg