Straw Skrevet 12. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2012 Er sli aktivert nå? Menyen ser helt annerledes ut på andre steder så vil bare forsikre meg om at dette er rette måten å gjøre det på. Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 12. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2012 Er sli aktivert nå? Menyen ser helt annerledes ut på andre steder så vil bare forsikre meg om at dette er rette måten å gjøre det på. ser ut som du har aktivert det, men hvis du vil kan du ta en titt i bios og se der også. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 12. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2012 Ja, den er aktivert. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 13. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2012 Er sli aktivert nå? Menyen ser helt annerledes ut på andre steder så vil bare forsikre meg om at dette er rette måten å gjøre det på. ser ut som du har aktivert det, men hvis du vil kan du ta en titt i bios og se der også. SLI BIOS wat 1 Lenke til kommentar
Straw Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli 2012 Takk for de svarene jeg fikk! Et lite spørsmål til, jeg spiller en del Tera for tiden, og når jeg frapser går jeg fra 100-60 fps til 25-15... Why? Føler at mitt system burde kunne klare å gjøre dette samtidig? Har i5 3570K, 8gb ram og 670 Phantom GTX SLI. GPU ligger på 30 grader og CPU på 50~ (Ingame). Lurer litt på om jeg har gjort noe tull med sli settings eller dafuq... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2012 Hvilke opptaksinnstillinger har du? Hva slags disk er det du lagrer på? Lenke til kommentar
Straw Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli 2012 120GB samsung SSD... 550 mb read hvis ikke jeg husker feil. Opptaksinnstillinger? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 16. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2012 Takk for de svarene jeg fikk! Et lite spørsmål til, jeg spiller en del Tera for tiden, og når jeg frapser går jeg fra 100-60 fps til 25-15... Why? Føler at mitt system burde kunne klare å gjøre dette samtidig? Har i5 3570K, 8gb ram og 670 Phantom GTX SLI. GPU ligger på 30 grader og CPU på 50~ (Ingame). Lurer litt på om jeg har gjort noe tull med sli settings eller dafuq... Kan skyldes at det er svært krevende for pc'en din å "ta opp video" samtidig som du spiller. Varierer fra spill til spill. Opplevde det samme som deg i Tera, så jeg tror ikke det har noe med sli opsettet ditt å gjøre. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå