slapshot Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Noen som veit hvor en AUX kabel ligger i en Honda CRV 2005 modell? Står AUX på spilleren, men finner ikke noe inngang.. er det noe vits å sjekke bak spilleren? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Det er desverre ingen aux på spilleren din, det må kjøpes en adapter sak, men det finnes muligens en billig løsning for dette i din bil. Se om du finner en lite flat hvit kontakt med 5 hull i bak spilleren, eller litt lenger ned i dashbordet. Finner du en slik kontakt, så si ifra, så skal du få oppskriften av meg Lenke til kommentar
slapshot Skrevet 12. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2012 Det er desverre ingen aux på spilleren din, det må kjøpes en adapter sak, men det finnes muligens en billig løsning for dette i din bil. Se om du finner en lite flat hvit kontakt med 5 hull i bak spilleren, eller litt lenger ned i dashbordet. Finner du en slik kontakt, så si ifra, så skal du få oppskriften av meg da skal jeg sjekke dette imorra.. tusen takk for svar:) men hvorfor står det AUX på spilleren da egentlig? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Det er desverre ingen aux på spilleren din, det må kjøpes en adapter sak, men det finnes muligens en billig løsning for dette i din bil. Se om du finner en lite flat hvit kontakt med 5 hull i bak spilleren, eller litt lenger ned i dashbordet. Finner du en slik kontakt, så si ifra, så skal du få oppskriften av meg da skal jeg sjekke dette imorra.. tusen takk for svar:) men hvorfor står det AUX på spilleren da egentlig? Fordi du har muligheten via adapter. Men det finnes som sagt muligens en løsning hvis du har denne kontakten Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Sjekk ut Honda CR-V Norge: https://www.facebook.com/hondacrvnorge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå