Simkin Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Foreldra mine har en PC jeg bygde til de for ikke lenge siden, med en i5-3450, P8Z77-V og 8GB ram, samt Home Premium 64Bit. Tidvis så er nettet på kun den pc'en helt nede i 2mbit, og ting går ellers svært sakte/står stille, dette gjelder både kablet og trådløst på den pc'n, Har prøvd med min egen bærbar der, og den har full hastighet. Plutselig er ting normalt igjen. Linja er 12Mbit. Noen som har en anelse? jeg har oppdatert til siste BIOS på hovedkortet. Endret 12. juli 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
NilsJohan Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Har du installert Asus Suite? Prøv å skru av/leke med Network iControl om du har det installert. Hovedkortets programvare kommer med noe som skal hjelpe deg med å distribuere båndbredde riktig, men kanskje dette ikke fungerer godt. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 21. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Jeg reinstallerte nettverksdriveren, og fikla litt i enhetsbehandling under nettverk, der kan man velge noe duplex greier, den sto på Auto, så jeg satte den til en verdi manuelt, og det ser ut til å fungere nå. Endret 21. juli 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå