Threepac Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) . Endret 13. juli 2012 av Threepac 2 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Er nok av utesteder her, men kommer jo litt an på hvilken stemning/musikk du er ute etter 1 Lenke til kommentar
Threepac Skrevet 13. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) . Endret 13. juli 2012 av Threepac Lenke til kommentar
greenman Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Kvarteret (Det akademiske kvarter tror jeg det heter) Du finner sikkert hvor det ligger på nettet. 1 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Litt redigering av TS ja. Sånt tøys skal vi ikke ha noe av. Synes tråden kan få leve videre. Er man under 20 år vil jeg på det sterkeste anbefale Kvarteret, som allerede nevnt over meg. Mulighet både for å prate og å gjøre hva enn man gjør på dansegulvet (separate rom). Gjelder dog kun i sommer, er vanligvis 20+, med gode muligheter for å komme inn om man er student. Ellers synes jeg faktisk Sjøboden (på bryggen, forbi fisketorget) er et koselig sted å være. Mye folk som er 40+, men skal man bare ta en kosepils er det kjempegod stemning. Litt høy musikk tidvis, men den går i det minste an å høre på. Vil fraråde Exodus, Downstairs og Ovenpå. Alt for ungt (i alle fall mentalt) klientell for min smak, konstant for høy og dårlig musikk. Vågen Fetevare (i Kong Oscars gate, inngang ved Kjøttbasaren/Fisketorget) er et bra sted for kosepilsen, dog har jeg hørt at de har begynt med listepop i helgene.. Zachariasbryggen er heller ikke så dumt tror jeg, var veldig god stemning den ene gangen jeg har vært der. Ordinært er Bergen et kjipt sted mtp uteliv om man ikke er 20+. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Litt sent svar, men dersom flere lurte: Hvis du vil dra ut og dirkke billig pils, så er Kaos tingen. Helt konge med liv, og det er som regel gode folk som drar dit. Masse studenter. Ellers er Piren bra på torsdager. Scotsman dersom du vil danse, Sjøboden for å dra Milfs, Kvarteret for å sitte og ta en koseøl og snakke med folk, Vågen hvis du liker å sitte på et sted som spiller variert musikk. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Ujevnt - pub med 60-tallsstil for folk fra 22-40. God atmosfære, litt dårlig beliggenhet. Garage - legendarisk utested hvor musikernre i Bergen gjerne tar turen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå