smort1 Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Webmaster! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Synes bildet er flott jeg Svein..bra teknisk kvalitet 4 . Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Det fungerer greit dette Svein, som regel vil man se øyne og hodet men det er ikke alltid nødvendig, et bilde som dette av undersiden og som viser genitaliene kan være et must for en nøyaktig artsbestemmelse (f. eks. korsedderkopp er en samlebetegnelse en hel haug forskjellige arter som ofte kun kan bestemmes ved å se på små detaljer). Dessuten har du fin gjenkjennelsesfaktor i posituren, en ganske grei skarphet og nettet som viser seg tydelig mot en jevn og fin bakgrunn Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2012 Synes bildet er flott jeg Svein..bra teknisk kvalitet 4 . Takker Terje! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2012 Det fungerer greit dette Svein, som regel vil man se øyne og hodet men det er ikke alltid nødvendig, et bilde som dette av undersiden og som viser genitaliene kan være et must for en nøyaktig artsbestemmelse (f. eks. korsedderkopp er en samlebetegnelse en hel haug forskjellige arter som ofte kun kan bestemmes ved å se på små detaljer). Dessuten har du fin gjenkjennelsesfaktor i posituren, en ganske grei skarphet og nettet som viser seg tydelig mot en jevn og fin bakgrunn Takker så mye Tjernshaugen! Kan nesten ikke vente til disse "store" dukker opp igjen utpå sensommeren. Skal bl.a. forsøke noen tips fra deg i fjor, f.eks. å få "regissert" de i forskjellige positurer... , tror det er mye å "hente" der. Denne så jeg et par ganger med enten oversiden eller undersiden ut mot meg, men bare noen få cm ut fra stuevinduet.., vanskelig å få til andre vinkler da gitt... Har planer om å ikke fjerne netter fra andre og mer åpne/tilgjengelige "arenaer" på verandaen... Det er stor sett der de ser ut til å dukke opp! Så får jeg bare vente...... Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Detaljerikt og fint bilde av edderkoppen. ;-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2012 Detaljerikt og fint bilde av edderkoppen. ;-) Takker Melvin! Lenke til kommentar
karoald Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Fin denne-orker ikkje å redigere desse "odyra"--så slike kommer ikkje frå meg Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2012 Fin denne-orker ikkje å redigere desse "odyra"--så slike kommer ikkje frå meg Takker karost! Liker vel ikke "fysisk" kontakt med mange av disse jeg heller, men det blir liksom en litt annen følelse å ha nærkontakt via skjermen.. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Flott fanget Svein med topp utsnitt og kvalitet. God helg ønsker Leif ;-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2012 Flott fanget Svein med topp utsnitt og kvalitet. God helg ønsker Leif ;-) Takker Leif! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg