Flames Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Hei. Jeg har akkurat kjøpt alt nytt til pc'en min (se signatur), og jeg har bare installert alt som det skal.. har ikke endra noen instillinger i BIOS (eneste er at jeg har stilla opp prosessoren slik den skal være) enda. Så, jeg vil at dere skal hjelpe meg med å få pc'en min til å fungere optimalt. På minnet mitt står det at det skal kjøre på 400mhz. Hvordan får jeg det til å gjøre det ? Og skjermkortet.. Er det noe jeg skal fikse på der da ? Er det noen andre finfine instillinger jeg kan leke meg med for å få litt mer ytelse ut av systemet mitt ? Har Volcano11+ kjøler til cpu. Et par kabinettvifter. Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Hva med å ta å grave frem manualen til HovedKort og lese litt om BIOS innstillingene der? Står ofte hvordan man endrer slikt der... Lenke til kommentar
Flames Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Vel.. Det kan jeg jo gjøre. Men jeg vil ha tips og svar fra dere og, og om hva dere syns ! Lenke til kommentar
Flames Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Vel.. Det kan jeg jo gjøre. Men jeg vil ha tips og svar fra dere og, og om hva dere syns ! Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Minneinnstillinger stiller du i biosen (leit deg frem, du finner det). For optimal ytelse bør du kjøre minnet synkront med CPU'uen, enten du kjører den på 333 eller 400fsb (i det siste eksempelet er systemet overklokket). Annet enn det kan jeg anbefale deg å laste ned de nyeste drivene til hardwaren din på internett og innstallere det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå