Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Finner ikke feilen

Anbefalte innlegg

Hei!

Tror muligens pcen har fått seg en trøkk av lynet eller no. Psu var gåen så har fått ny psu idag. Itillegg har jeg funnet ut at skjermkortet var defekt, så det er tatt ut av pcen. Jeg koblet til 2 hdd, cpu hovedkort og ram og den fungerte... så skrudde jeg av og koblet til alt en ekstra hdd, dvdrom og diverse "dilldall" vifter usb/lyd/lys i front etc. Så fungerte den ikke..... Trakk ut alt igjen og sitter nå med kun cpu, hovedkort (med kun ledning til startknapp koblet til) og ram men den starter ikke nå heller......

Noen som har no forslag? Begynner å bli rimelig frustrert så hadde vært supert med no tips ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå vil pcen starte, meen det kommer ikke no bilde...

Skjermkortet er som sagt tatt ut, men cpuen har integrert skjermkort så det skal ikke vær no problem og få bilde, hadde som sagt tidligere pcen oppe og gå tidligere, da var jeg inne i windows og alt fungerte... Ligger feilen på hovedkortet?

Lenke til kommentar

Når pcen starter pleier det alltid å komme en høy kort pipelyd, har aldri helt forstått hvor den kommer fra men har antatt hovedkortet? Den kommer ikke lenger når jeg skruer pcen på, cpu viften går på 100% i noen sekunder før den bare kjører rolig, og ingenting skjer på skjermen, får også lys i musa, men ikke tastaturet, har også prøvd å starte uten noen usb koblet til, men hjelper ikke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...