Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

PSB M4U 2

Gjest medlem-83883

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-83883

Har i dag mottatt disse hodetelefonene, og førsteinntrykket er meget bra. Jeg trengte et nytt sett med hodetelefoner til bruk på reise, og vurderte flere alternativer.

• Audio-Technica AH-NC9
  • Sony MDR-NC500D
  • Bose QC15
  • WeSC Chambers by RCA

Jeg endte til slutt opp med PSB sine siden de rett og slett låt best i mine ører. Jeg har ikke hatt mulighet til å teste støykanselleringen i veldig krevende miljø, men det blir gjort i neste uke når jeg flyr på jobb igjen.

I passiv modus låter de litt spinkelt når jeg bruker mobilen som avspiller (HTC DHD), men straks de settes i aktiv modus, og den innebygde forsterkeren hjelper til, blir lyden merkbart fyldigere.

Hodetelefonene er meget behagelige, og de sitter godt på hodet selv om de ikke er av de letteste. Øreputene er så pass myke at det ikke blir ubehagelig med briller på. Den totale byggekvaliteten er meget høy, og de føles rett og slett veldig solide.

Det følget med to kabler (med og uten mic), og begge er av typen "tangle free", noe som er særdeles positivt. Kablene kan plugges inn i enten høyre eller venstre klokke. Det sitter en monitor-knapp på kabelen som kan benyttes hvis man vil høre hva f.eks. flyvertinnen sier.

Det eneste negative jeg har å si om disse hodetelefonene, er at de tar en del plass både i bagen og på hodet. Det er ikke noe problem for min del, men andre vil kanskje ha problemer med å få plass til dem i håndbagasjen.

Edit 19.07.12

Har nå fått testet støykanselleringen på fly, og den fungerer meget bra. Det meste av bakgrunnsstøyen i kabinen blir effektiv dempet, og det er ingen problem å nyte musikken på et behagelig volum. Selv om den aktive støykanselleringen ikke er på helt samme nivå som Bose QC15, er den mer enn effektiv nok til mitt bruk.

Hvis det er noen andre som har erfaringer med PSB M4U 2, så del dem gjerne her.

Endret av medlem-83883
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...