wizhl Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Noen som vet hvor man kan få kjøpt billige frimerker? har sett på narvesen men det koster 10 kr for 1 frimerke.... Noen som vet om noen netttsider eller butikker? Takk for svar!!! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Hva skal du med billige frimerker? http://www.posten.no...erker/frimerker "Det koster kr 9,50 å sende et vanlig A-post brev eller postkort, som veier under 20 gram" Om dette er mange billige eller 1 dyrt er det samme, prisen pr brev/kort er 9,50... men du kan faktisk bestille billige her: https://eordre.poste...&minisite=10041 billigste er 50øre, men du må jo fortsatt ha 19 av de for å sende ett vanlig brev... Endret 12. juli 2012 av aklla waits for alice Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Her.. Men de mangler lim. men papirlim er raskt spart inn.. Lenke til kommentar
wizhl Skrevet 13. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2012 Her.. Men de mangler lim. men papirlim er raskt spart inn.. Takk for tipset!! litt kjipt at du må lime på selv da... Lenke til kommentar
Arne Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Seriøst? Brukte frimerker? Er det lov da? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Seriøst? Brukte frimerker? Er det lov da? nope. http://e24.no/lov-og-rett/slaar-ned-paa-gjenbruk/2932611 Lov å selge og kjøpe da, men ikke bruke Lenke til kommentar
Arne Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Hehe. Noe annet ville jo ikke være logisk. Et frimerke er jo bare i bunn og grunn et bevis på at du faktisk har betalt for frakt. TS: dersom du sender mye brev kan du jo kjøpe frankeringsmaskin og da får du vel en form for rabatt. Men maskinen koster litt, da, så da må du sende en del brev. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 De som sender nok brev til at de trenger frankeringsmaskin trenger sjeldent spørre her, tror jeg. 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Koster det seriøst så mye nå? 9,50? wow Lenke til kommentar
Arne Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Det får jeg håpe! TS: Hva skal du med så mye/billige frimerker egentlig? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Jeg tipper TS ikke har sendt så mange brev før, har vært på Narvesen og spurt etter frimerker, og tenkt at som alle andre ting så varierer prisene, og på Narvesen er ting dyrt. Så han tenkte at man kunne få tak i billigere andre steder. 2 Lenke til kommentar
wizhl Skrevet 14. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2012 Det får jeg håpe! TS: Hva skal du med så mye/billige frimerker egentlig? Selger Samsung galaxy S3/S2 screen protectors Blir mange frimerker når du skal sende ut mange brev men skjermbeskyttere.. Jeg tipper TS ikke har sendt så mange brev før, har vært på Narvesen og spurt etter frimerker, og tenkt at som alle andre ting så varierer prisene, og på Narvesen er ting dyrt. Så han tenkte at man kunne få tak i billigere andre steder. Netopp! ante ikke at frimerke var et bevis på at du har betalt frakt Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 "Kjøper betaler frakt", problem solved. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Du kan sende varene direkte fra DX, kan bli lang ventetid for kunden dog. Lenke til kommentar
wizhl Skrevet 14. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2012 "Kjøper betaler frakt", problem solved. blir så tungvindt og kjøpe det hele tiden.. har ikke råd til og kjøpe så mange i samme slengen akk nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå