Elvis Plesly Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Jeg får svar skjerm på oppstart, men pven er på... Dette skjer etter jeg har logget inn. Noen ganger kommer bluescreen men eg rekker ikke å se feilmelding.. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Litt mer info kanskje? Windows? Versjon? Ny PC? Gjort endringer i det siste som kan ha relevans? Hvis du bruker Windows så prøv oppstart i sikkermodus (trykk F8 ved jevne mellomrom under boot) og tilbakestill maskinen til et tidligere tidspunkt. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Start pc'en til Advanced Boot Options: http://www.sevenforu...ot-options.html Velg Disable automatically restart on system failure. Jeg trenger "det som står i rødt" fra en bluescreen: STOP: 0x#### (0x####, 0x####, 0x####, 0x####) Error Name Start deretter pc'en på nytt til Advanced Boot Options med F8 metoden og velg Safe Mode. Starter pc'en i Safe Mode? Endret 12. juli 2012 av mobile999 Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 14. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2012 Løst, var defekt i skjermkort - svart skjerm skjedde bare etter nedlasting av driver, da jeg avinstallerte det funket det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå