Stigah Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 God dag! Jeg og noen venner kjeder livet av oss, og vi bestemte oss for å teste ut Tekkit. Derfor skal jeg hoste en egen tekkit-server. Har allerede forwarded port 25565, så har ikke noen problemer der. Problemet kommer når jeg prøver å starte launch.bat. Da får jeg opp følgende melding: C:\Users\.....\...Server>java -Xmx3G -Xms2G -jar Tekkit.jar nogui java gjenkjennes ikke som en intern eller ekstern kommando, kjørbart program eller satsvis fil. C:\Users....\..Server>pause Trykk en tast for å fortsette... Noen her som har en anelse om hva som er galt? Har prøvd å laste ned Java på nytt, uten hell. Jeg blir evig takknemlig hvis noen kan hjelpe meg her! PS: Har windows 7 64bit. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Tekkit har vel et eget forum for sin "mod". Du får sikkert raskere hjelp der, og det står sikkert noe som kan hjelpe deg på vei fra før av. Er forresten et eget Minecraft kategori her på forumet. Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 13. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2012 Beklager. Var ikke klar over det. Fant uansett ut av problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå