Cuneax Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Bli med på intergalaktisk tur med denne simulatoren. SpaceEngine tar deg med ut i rommet Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Dette er vel motoren utviklet av Ian, skaperen av prosjektet "Infinity Quest for earth". Et spill med voldsomme ambisjoner og spør du meg det meste spennende spillprosjektet som er under utvikling. Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Dette er vel motoren utviklet av Ian, skaperen av prosjektet "Infinity Quest for earth". Et spill med voldsomme ambisjoner og spør du meg det meste spennende spillprosjektet som er under utvikling. Ser ut som dette er et helt uavhengig prosjekt. Infinity Quest for earth er dessuten lagt på is for lenge siden. De utvikler kanskje litt på INovae motoren som de har ambisjoner om å selge, men ellers går det tregt. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Hvis det er så nøyaktig så burde det vel kunne forutse asteroider og kometer på kollisjonskurs med jorden? Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Etter å ha testet littegranne: Zoomet ut for å se galaksen HOLY MOTHER OF FUCK! Det er så latterlig mange stjerner og galakser at man får helt vondt i skallen. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Syns dette "spillet" var skummelt jeg... zoome nærme en planet el. som ser ut som sola o_O , bare venter på at den eksploderer... Lenke til kommentar
janskalvik Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Det lider fortsatt av krasj, noe som er litt synd, men kan ikke forvente så mye siden det fortsatt er en beta-versjon. Men det er fortsatt utrolig gøy å utforske nye steder i universet. Btw; i tillegg til videoen i artikkelen finnes det flere videoer på youtube som viser programmet i bruk, blandt annet denne, som viser noe av det som er nytt i siste versjon: http://www.youtube.com/watch?v=3bH4KleneFM Endret 12. juli 2012 av janskalvik Lenke til kommentar
realnils Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Dette er vel motoren utviklet av Ian, skaperen av prosjektet "Infinity Quest for earth". Et spill med voldsomme ambisjoner og spør du meg det meste spennende spillprosjektet som er under utvikling. Vet ikke hvem Ian er. Men "Infinity The Quest for Earth" lages av en meget talenltfull kar ved navn Flavien Brebion, kalt "Infinity Admin" på forumet. med god hjelp av en tidligere Epic Games ansatt; Keith Newton. Dette er vel motoren utviklet av Ian, skaperen av prosjektet "Infinity Quest for earth". Et spill med voldsomme ambisjoner og spør du meg det meste spennende spillprosjektet som er under utvikling. Ser ut som dette er et helt uavhengig prosjekt. Infinity Quest for earth er dessuten lagt på is for lenge siden. De utvikler kanskje litt på INovae motoren som de har ambisjoner om å selge, men ellers går det tregt. Infinity er langt ifra lagt på is. De holder enda på med spilmotoren sin, og de har gjort, ikke akkurat store. men viktige fremskritt i utviklingen. Dette er et ambisiøst prosjekt, og tar dermed lang tid. det betyr ikke at det har stoppet. Hvis noen vil vite mer, kan jeg anbefale dere å sjekke ut hjemmesiden til spillet deres her, eller Keith Newton's twitter her. Når det er sagt, så er SpaceEngine et helt fantastisk program! Og når det gjelder astronomisk nøyaktighet kombinert med grafikk, så gjør ingen det bedre. Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Dette er vel motoren utviklet av Ian, skaperen av prosjektet "Infinity Quest for earth". Et spill med voldsomme ambisjoner og spør du meg det meste spennende spillprosjektet som er under utvikling.Vet ikke hvem Ian er. Men "Infinity The Quest for Earth" lages av en meget talenltfull kar ved navn Flavien Brebion, kalt "Infinity Admin" på forumet. med god hjelp av en tidligere Epic Games ansatt; Keith Newton. Dette er vel motoren utviklet av Ian, skaperen av prosjektet "Infinity Quest for earth". Et spill med voldsomme ambisjoner og spør du meg det meste spennende spillprosjektet som er under utvikling.Ser ut som dette er et helt uavhengig prosjekt.Infinity Quest for earth er dessuten lagt på is for lenge siden.De utvikler kanskje litt på INovae motoren som de har ambisjoner om å selge, men ellers går det tregt.Infinity er langt ifra lagt på is. De holder enda på med spilmotoren sin, og de har gjort, ikke akkurat store. men viktige fremskritt i utviklingen. Dette er et ambisiøst prosjekt, og tar dermed lang tid. det betyr ikke at det har stoppet.Hvis noen vil vite mer, kan jeg anbefale dere å sjekke ut hjemmesiden til spillet deres her, eller Keith Newton's twitter her.Når det er sagt, så er SpaceEngine et helt fantastisk program! Og når det gjelder astronomisk nøyaktighet kombinert med grafikk, så gjør ingen det bedre. Du har selvfølgelig helt rett. Jeg har fått for meg at han heter Ian men takk for at du korrigerte meg. Etter å ha spilt Eve i utallige år har jeg lagt det 90% fra meg (innom og holder markedet igang ) og venter på infinity. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg