Energizer Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Kan noen fortelle kort hva Symantec`s PCanywhere egentlig er og hva det går ut på? Energizer_x :wink: Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Jeg mener det er et program som du etter installsjon gjør deg i stand til å fjernstyre PC'en din eller en server. f.els wakeup og sleep osv Slap me if I'm wrong Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 10. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2002 Litt mer detaljert...Noen? Jeg vet ikke så mye om dette programmet Har versjon 10.0 Help me... Lenke til kommentar
BBC Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 To alternativer: 1: Du har kjøpt det? Fått med manual? Lest den? 2: Du har lastet ned warez og vet ikke engang hva det skal brukes til. Vet du ikke hva det skal brukes til, har ikke DU bruk for det. Slett det du. Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 10. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2002 fått det Lenke til kommentar
Digger Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Hei gutt det er ett prog som du bruker for og styre andre pc'er med så enkelt er det.... progammet må være innstallert på begge maskiner så kan du sitte og få opp skjermbilde på den andre maskinen opp på din skjerm så du kan fjernstyre den, det går ikke ann og forklare det enklere.... :smile: :smile: :smile: Lenke til kommentar
bidz Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Program for og fjernstyre PC'en din, akkurat som Remote Administrator, WinVNC + flere.. men PcAnywhere skal vel være bedre på sikkerhet (i alle fall 10.5 versjonen). Lenke til kommentar
Beron Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 En kamerat av meg bruker det for å fjernstyre pc'en sin på jobben, og for å gi brukerstøtte til familien. Han kjører gjennom dobbel ISDN. Man kan kjøre skjermbildet fra den andre maskinen fullskjerm på sin egen. Imponerende hastighet. Fungerer ved at all operativsystemgrafikk og programgrafikk som er felles for begge maskinene blir kalt opp fra maskinen du ringer fra, ved musbevegelser overføres muskoordinatene. Dette fører til at datamengdene som overføres mellom maskinene blir minst mulig. Mye av de samme teknikkene benyttes ved online spill som Quake, Counter Strike og lignende. Rart at du har kjøpt pc anywhere for flere tusen uten å vite hva du skal bruke det til :smile: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Quote: On 2002-02-11 22:46, Beron skrev:Rart at du har kjøpt pc anywhere for flere tusen uten å vite hva du skal bruke det til :smile: Husk... Han har FÅTT det! :smile: Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Fælt så folk skal leke politi her da.. Lenke til kommentar
TRAM Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Quote: On 2002-02-11 22:46, Beron skrev:En kamerat av meg bruker det for å fjernstyre pc'en sin på jobben, og for å gi brukerstøtte til familien.Han kjører gjennom dobbel ISDN.Man kan kjøre skjermbildet fra den andre maskinen fullskjerm på sin egen.Imponerende hastighet. Fungerer ved at all operativsystemgrafikk og programgrafikk som er felles for begge maskinene blir kalt opp fra maskinen du ringer fra, ved musbevegelser overføres muskoordinatene.Dette fører til at datamengdene som overføres mellom maskinene blir minst mulig.Mye av de samme teknikkene benyttes ved online spill som Quake, Counter Strike og lignende.Rart at du har kjøpt pc anywhere for flere tusen uten å vite hva du skal bruke det til :smile: Har en uåpnet lisens liggende ( ver.8.0 ), jeg fikk som betaling for en PC'jobb i industri. Tanken var å fjern-konfigurere maskina til folk som trenger hjelp... men lar det seg gjøre og gå såpass 'dypt' til verks ? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Ja har egentlig lurt på det er jeg også... Funker PCanywhere omtrent som "remote assistant" i MSN? (bare med litt mer avanserte funksjoner?) Det suger at remote assistance kun funker over internett og med MSN folk... LAN er jo tingen... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 http://download.cnet.com/downloads/0-10101...lst-7-1.7139415 her er vertfall en trial, skal teste den ut nå Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Hei! For å svare på kva pcANYware er: Det er eit program som gjær at om ein eventuelt har pc a heime og pc b på skule/hubel etc..Så kan ein opprette kontakt mellom pc a fra pc b eller omvendt.. Slik at om ein er ved pc b og finner ut at ein trenger noen filer fra pc a så kan ein opprette kontakt å hente fila.. Det finst også andre bruksområde.. Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 12. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2002 Ok, eg har lasta ner 10.0 versjonen. Takk for all hjelp! (Iwe got ADSL... loosers...) (But, it`s Telenor... ) Lenke til kommentar
Beron Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Quote: On 2002-02-11 23:51, TRAM skrev: Quote: On 2002-02-11 22:46, Beron skrev: En kamerat av meg bruker det for å fjernstyre pc'en sin på jobben, og for å gi brukerstøtte til familien. Han kjører gjennom dobbel ISDN. Man kan kjøre skjermbildet fra den andre maskinen fullskjerm på sin egen. Imponerende hastighet. Fungerer ved at all operativsystemgrafikk og programgrafikk som er felles for begge maskinene blir kalt opp fra maskinen du ringer fra, ved musbevegelser overføres muskoordinatene. Dette fører til at datamengdene som overføres mellom maskinene blir minst mulig. Mye av de samme teknikkene benyttes ved online spill som Quake, Counter Strike og lignende. Rart at du har kjøpt pc anywhere for flere tusen uten å vite hva du skal bruke det til :smile: Har en uåpnet lisens liggende ( ver.8.0 ), jeg fikk som betaling for en PC'jobb i industri. Tanken var å fjern-konfigurere maskina til folk som trenger hjelp... men lar det seg gjøre og gå såpass 'dypt' til verks ? Du kan (ihverfall i teorien) styre pc-en som om du fysisk satt ved den. Hvis pc-en du styrer trenger å restartes er det viktig at du bruker restart funksjonen i pc-anywhere, og ikke start/avslutt. Lenke til kommentar
Smartstation Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Jeg har brukt PcAnywhere 10.0 i et halvt år nå.. Bruker det hver morgen og kveld og henter rapporter fra produksjon. Fungerer helt topp .Aldri krøll. Hvis du skal bruke PcAnywhere til fjernhjelp så må du installere pcAnywhere på alle de maskinene du vil fjernstyre !!! D blir litt tungvint når du skal hjelpe mange folk !!! GÅ HJEM TIL DE !!! _________________ Kent Ronald [ Denne Melding var redigert av: SirHartge på 2002-03-01 15:43 ] Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Du kan (ihverfall i teorien) styre pc-en som om du fysisk satt ved den. Hvis pc-en du styrer trenger å restartes er det viktig at du bruker restart funksjonen i pc-anywhere, og ikke start/avslutt. Hvorfor det? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Slike tråder passer best under programvare, flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå