Gå til innhold

Hva er egentlig PCAnywhere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei gutt det er ett prog som du bruker for og styre andre pc'er med så enkelt er det.... progammet må være innstallert på begge maskiner så kan du sitte og få opp skjermbilde på den andre maskinen opp på din skjerm så du kan fjernstyre den, det går ikke ann og forklare det enklere.... :smile: :smile: :smile:

Lenke til kommentar

En kamerat av meg bruker det for å fjernstyre pc'en sin på jobben, og for å gi brukerstøtte til familien.

Han kjører gjennom dobbel ISDN.

Man kan kjøre skjermbildet fra den andre maskinen fullskjerm på sin egen.

Imponerende hastighet. Fungerer ved at all operativsystemgrafikk og programgrafikk som er felles for begge maskinene blir kalt opp fra maskinen du ringer fra, ved musbevegelser overføres muskoordinatene.

Dette fører til at datamengdene som overføres mellom maskinene blir minst mulig.

Mye av de samme teknikkene benyttes ved online spill som Quake, Counter Strike og lignende.

Rart at du har kjøpt pc anywhere for flere tusen uten å vite hva du skal bruke det til :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-11 22:46, Beron skrev:

En kamerat av meg bruker det for å fjernstyre pc'en sin på jobben, og for å gi brukerstøtte til familien.

Imponerende hastighet. Fungerer ved at all operativsystemgrafikk og programgrafikk som er felles for begge maskinene blir kalt opp fra maskinen du ringer fra, ved musbevegelser overføres muskoordinatene.

Dette fører til at datamengdene som overføres mellom maskinene blir minst mulig.

Mye av de samme teknikkene benyttes ved online spill som Quake, Counter Strike og lignende.

Rart at du har kjøpt pc anywhere for flere tusen uten å vite hva du skal bruke det til :smile:

Har en uåpnet lisens liggende ( ver.8.0 ), jeg fikk som betaling for en PC'jobb i industri. Tanken var å fjern-konfigurere maskina til folk som trenger hjelp... men lar det seg gjøre og gå såpass 'dypt' til verks ?

Lenke til kommentar

Hei!

For å svare på kva pcANYware er:

Det er eit program som gjær at om ein eventuelt har pc a heime og pc b på skule/hubel etc..Så kan ein opprette kontakt mellom pc a fra pc b eller omvendt..

Slik at om ein er ved pc b og finner ut at ein trenger noen filer fra pc a så kan ein opprette kontakt å hente fila..

Det finst også andre bruksområde..

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-11 23:51, TRAM skrev:

Quote:

On 2002-02-11 22:46, Beron skrev:

Har en uåpnet lisens liggende ( ver.8.0 ), jeg fikk som betaling for en PC'jobb i industri. Tanken var å fjern-konfigurere maskina til folk som trenger hjelp... men lar det seg gjøre og gå såpass 'dypt' til verks ?

Du kan (ihverfall i teorien) styre pc-en som om du fysisk satt ved den. Hvis pc-en du styrer trenger å restartes er det viktig at du bruker restart funksjonen i pc-anywhere, og ikke start/avslutt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har brukt PcAnywhere 10.0 i et halvt år nå.. Bruker det hver morgen og kveld og henter rapporter fra produksjon. Fungerer helt topp .Aldri krøll.

Hvis du skal bruke PcAnywhere til fjernhjelp så må du installere pcAnywhere på alle de maskinene du vil fjernstyre !!! D blir litt tungvint når du skal hjelpe mange folk !!! GÅ HJEM TIL DE !!!

Kent Ronald

[ Denne Melding var redigert av: SirHartge på 2002-03-01 15:43 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...