Fx21 Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Problemet mitt startet for ca. én måned siden. Jeg er ikke sikker på hva det kommer av, men jeg har en anelse på at det kom etter at jeg lastet ned de nyeste driverene til grafikkortet mitt fra Nvidia sine sider. Jeg har forresten GT555M. Problemet er at på nesten alle veier så er veiene farget med gult, isteden for slik som det egentlig skulle ha vært. Noen som vet hvordan jeg kan få fikset problemet mitt? Det har kommer nye drivere siden da problemet startet, og jeg har lastet ned de også, men det er fremdeles problemer. Se på bildene for å se problemet mitt. Håper noen kan hjelpe, på forhånd takk! Ps. Hvis dere ser på veiene så ser dere at de er veldig veldig gule. Endret 12. juli 2012 av Werchio Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Mange andre har samme problem. Husker ikke versjonsnummer, men en kamerat av meg gikk tilbake til tidligere versjon av driver. Fikk litt dårligere performance, men problemet ble iaf. borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå