Laila - Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 "Linsehumle" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Til å vere hondholdt og i vind var det meget gode bilder,litt utav fokus V1,V2 med en spennende komp/klipp,klart og fint med humla her. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Ikke så enkelt å få til riktig fokus under de beskrevne forhold, men ellers liker jeg både farger og komp. i disse versjonene! 4'er! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 12. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2012 Til å vere hondholdt og i vind var det meget gode bilder,litt utav fokus V1,V2 med en spennende komp/klipp,klart og fint med humla her. Tusen takk for hyggelig kommentar Ikke så enkelt å få til riktig fokus under de beskrevne forhold, men ellers liker jeg både farger og komp. i disse versjonene! 4'er! Tusen takk for hyggelig kommentar. Stativet blir nok med neste gang Lenke til kommentar
nikonfjott Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Jeg tror jeg lar humla suse, og begynner med bier. flott bilde Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 13. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2012 Jeg tror jeg lar humla suse, og begynner med bier. flott bilde Tusen takk - venter i spenning på bien Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Flotte farger og fin komp. Her ville jeg absolutt gått for kortere lukkertid, - 1/250 eller helst raskere - insekter som er i bevegelse, samt vind, krever så kort lukkertid som overhode mulig. Du kan heller gå opp i ISO for å beholde blenderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg