Gå til innhold

Dead Island level scaling

HFL

Anbefalte innlegg

Hei!

Gikk i går til anskaffelse av Dead Island GOTY edition (360), og startet såvidt å spille litt. Helt i begynnelsen fikk jeg spørsmål om jeg ville slå av eller på level scaling. Etter å ha spilt meg opp til level 5 med level scaling på, angret jeg på dette valget, da det tar bort mye av gleden med å finne nye, bedre våpen, da zombiene uansett bare tåler mer og mer.

Lurer derfor på om noen vet hvordan jeg kan få slått det av igjen? Har prøvd å slette tidligere saves og starte en new game, men får ikke dette valget lenger!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Å slå av level scaling funker bare i multiplayer, slik at hvis du joiner en lvl 1 coop partner mens du er lvl 59, scales fiendene dine (ikke hans) til lvl 59. Det er ikke mulig å slå av level scaling på singleplayer, og det suger.

Jeg har også et problem med Dead Island. Når jeg joiner en coop singleplayer match og gjør oppdrag, og går av coop matchen så vil alle oppdragene som jeg har gjort forsvinne og jeg må gjøre de på nytt. Hvorfor skjer dette? Jeg har gjort samme oppdrag flere ganger i håp om at jeg ikke må gjøre det på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...