cowboy bob Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 For mange år siden (9) kom Motherload ut, og det var et fantastisk spill. Nå holder studioet som lagde det på med en oppfølger og trenger vår hjelp. Se videoen og finn frem visakortet Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2012 Dårlig med så lite Motherload entusiasme! Jeg er rett og slett skuffet. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Om man donerer, så når dem ikke målet på 50k. Får man pengene tilbake da? eller hva skjer? Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Jeg mener det fungerer slik at de trekker penger dersom de når målet. Hvis ikke, så blir ikke pengene trukket fra kontoen i det hele tatt. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Okei. Da venter jeg heller litt. Kan fort gå på en smell om jeg donerer en slant nå, så trekker de om en måned.. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2012 Ja, det er sånn det fungerer. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Motherload var awesome! Spilte det rimelig mye på skolen husker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå