Kjellis Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Har et GF4 skjermkort med kjøleblokk. Får nytt FX-kort snart, og lurer på om blokka mi passer til FX-kortet oxo...? Lenke til kommentar
B1ackBoX Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 det må du vel se på hvordan festene til det nye kortet er. Burde vel ikkje være noe prob æ se etter bilder på det nye kortet på hjemmesida til produsenten, for å finne ut PS: hvilket FX kort har du bestilt(merke+modell)? Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 -Har ikke bestilt enda. Har en garantisak gående på mitt gamle ti4400 kort, regner med å kjøpe et FX5600 kort, sannsyligvis et ASUS-kort. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hvilken kjøleblokk er det du har da? Litt mer info hadde jo vært litt fint Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Hvilken kjøleblokk er det du har da? Litt mer info hadde jo vært litt fint Er vel ikke nødvendig å si hvilken blokk jeg har, bare at det er en blokk som passer Geforce4! (men hvis du må vite så er det en Magnum). Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 JO selvfølgelig er det nødvendig, er jo mange blokker som klarer flere kort og omvendt! Men nei jeg tviler sterkt på at den blokken passer FX siden hullene til festene ikke stemmer overrens, men det er sikkert mulig å bruke termisk lim hvis det er ønskelig. -P- Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Ja, du kan bruke den. Har brukt min magnum blokk på FX5600 og skal snart sette den på fx5900. Passer helt ypperlig! Edit: Bruker bare skruer, trenger ikke noe lim eller noe annet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå