eriknor Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 No name Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Hyggelig å kunne være inspirator og takk for rosende omtale av nærbildene mine At stativbruken har gitt gode resultater beviser du veldig godt her (må sees i full størrelse hvor detaljene vises best). Bildet er teknisk bra og modellen er fint plassert i bildeflaten, personlig tror jeg kanskje at en litt varmere fargetemperatur ville gjort seg. Lurer litt på om det kan være denne arten: http://www.nhm.uio.no/fakta/zoologi/insekter/norodo/Lestidae/L_sponsa/L_sponsa%20%28hunn%29.htm, en hunn av Vanlig metallvannymfe. Metoden med stativ og naturlig lys kommer til kort med livlige insekter som ikke vil holde seg i ro eller ved ekstreme forstørrelser som krever mye lys, men jeg synes det er en trivelig måte å jobbe på Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Imponert jeg! Synes dette er noe å hige etter for flere. Det meste sitter jo som støpt her, både mht. komp, skarphet o.a. ! Er vel litt enig med hr. T at bildet har litt "kjølig" fargetemp, men det er vel også det eneste som jeg finner å ville bemerke Da blir det en grei 5'er nok en gang da! Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Nydelig av vannymfen Erik ! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Flott fanget Erik og god helg med hilsen " No name "...... Leif ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg