sunnivamari Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Hei! Jeg vet ikke hvor mange biler som bruker dette, men Fiat gjør i alle fall det. Det er ikke så lenge siden jeg kjøpte min Fiat 500 2010 modell. Jeg klarer ikke å koble iPhone 4s eller iPod touch til i usb portalen. iPod nano går det derimot helt fint med. Er det noen andre som hr klart å koble musikken på iPhone 4s opp mot bilen? Jeg har fått installert den slik at jeg kan svare på telefoner i bilen via bluetooth, men det er den musikken, da.... Og om det evt. går an å bruke spotify? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Jeg regner med at du har den grå B&M porten med windows merke på, og da trenger du et adapter. http://viewitem.eim.ebay.no/GENUINE-FIAT-BLUEME-ADAPTOR-FOR-iPOD-AND-iPHONE/110911365851/item Lenke til kommentar
sunnivamari Skrevet 12. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2012 Tuuuusen takk! Det var den der jeg visste jeg måtte ha, men ikke ante hvordan jeg skulle finne. Jeg er ikke flink på sånt. Kunne ha gitt deg en klem! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Tuuuusen takk! Det var den der jeg visste jeg måtte ha, men ikke ante hvordan jeg skulle finne. Jeg er ikke flink på sånt. Kunne ha gitt deg en klem! Vi får ta det som en "cyberklem" hehe, klem tilbake Lenke til kommentar
sunnivamari Skrevet 15. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2012 Hmm.... Den er i grunn litt dyr til å være en adapter til noe som skulle funke i bilen min fra før av. På verkstedet vil de selge med adapteren til 1600kr (....) så jeg blir vel å kjøpe den på nett uansett. Men spotify sier de på verkstedet at ikke kommer til å virke. Og det er omtrent bare spotify jeg bruker. Kan jeg legge inn AUX selv, eller må bilen få gjort det på det superdyre verkstedet? Og evt, vet dere hva det koster? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Hvis du har en knapp mer SRC på spilleren din, så kan du bruke en slik for å få aux: http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/193_539/products_id/5608 Denne må da kobles til bakpå spilleren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå