Elvis Plesly Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Hei! Har hørt at Z77 har innebygd trådløst, har lastet ned drivere men får ikke noe trådløst? Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Hva med å lese bruksanvisningen til DITT hovedkort? Det burde gi deg en pekepinn om funksjonene på DITT hovedkort. Jeg vet i allefall ikke hva du har av funksjoner på DITT hovedkort siden du bare sier du har kjøpt deg ett hovedkort med z77 chipsett. Bli litt som å si øy jeg har handla meg en opel og jeg lurer på hvorfor den ikke går dit over 4 Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 12. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2012 Hva med å lese bruksanvisningen til DITT hovedkort? Det burde gi deg en pekepinn om funksjonene på DITT hovedkort. Jeg vet i allefall ikke hva du har av funksjoner på DITT hovedkort siden du bare sier du har kjøpt deg ett hovedkort med z77 chipsett. Bli litt som å si øy jeg har handla meg en opel og jeg lurer på hvorfor den ikke går dit over Wow Sherlock Holmes jo! Har lest bruksanvisning, og fant ikke mye. HK: ASUS z77-V LE Lenke til kommentar
Charlie Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 http://www.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_1155/P8Z77V_LE/#specifications Ingenting som tyder på at det skal ha WLAN... 1 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Det var da i alle fall 154 kroner spart for å slippe å ha støtte for SLI, WLAN, Intel nettverkskort, XMP og sikkert noe annet... Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 12. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2012 Daså, men da vet jeg det Hadde bare hørt at alle z77 hadde det Lenke til kommentar
007CD Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Av vanlige skrivebords hovedkort så er WLAN alt annet enn standard, står det ikke WiFi i navnet så kan du anta at hovedkortet IKKE har det. Trådløs er dog standard på bærbare maskiner, så det er mulig det er der du har lest det. 1 Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 14. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2012 Av vanlige skrivebords hovedkort så er WLAN alt annet enn standard, står det ikke WiFi i navnet så kan du anta at hovedkortet IKKE har det. Trådløs er dog standard på bærbare maskiner, så det er mulig det er der du har lest det. Nei, kjøpte bare feil hovedkort, leste på et hovedkort for stasjonær Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Til ditt forsvar skal det sies at det begynner å bli unødvendig mange utgaver av hovedkort for tiden. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) Mener at det er WiFi på ASUS P8Z77-V og opp. LE og LX har ikke. Edit: Mitt ASUS P8P67 PRO 3.0 har innebygget Blåtann istedet for WiFi. Ser ut som ASUS byttet ut blåtann med WiFi på nyere brikkesett. Ville heller hatt innebygget WiFi istedet for Blåtann. Endret 15. juli 2012 av Mann_Av_Gull Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 Til ditt forsvar skal det sies at det begynner å bli unødvendig mange utgaver av hovedkort for tiden. Støtter den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå