Gå til innhold

Mitt Z77 kort har ikke trådløst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å lese bruksanvisningen til DITT hovedkort? Det burde gi deg en pekepinn om funksjonene på DITT hovedkort. Jeg vet i allefall ikke hva du har av funksjoner på DITT hovedkort siden du bare sier du har kjøpt deg ett hovedkort med z77 chipsett. Bli litt som å si øy jeg har handla meg en opel og jeg lurer på hvorfor den ikke går dit over

• Liker 4
Lenke til kommentar

Hva med å lese bruksanvisningen til DITT hovedkort? Det burde gi deg en pekepinn om funksjonene på DITT hovedkort. Jeg vet i allefall ikke hva du har av funksjoner på DITT hovedkort siden du bare sier du har kjøpt deg ett hovedkort med z77 chipsett. Bli litt som å si øy jeg har handla meg en opel og jeg lurer på hvorfor den ikke går dit over

Wow Sherlock Holmes jo!

Har lest bruksanvisning, og fant ikke mye.

HK: ASUS z77-V LE

Lenke til kommentar

Av vanlige skrivebords hovedkort så er WLAN alt annet enn standard, står det ikke WiFi i navnet så kan du anta at hovedkortet IKKE har det.

Trådløs er dog standard på bærbare maskiner, så det er mulig det er der du har lest det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Av vanlige skrivebords hovedkort så er WLAN alt annet enn standard, står det ikke WiFi i navnet så kan du anta at hovedkortet IKKE har det.

Trådløs er dog standard på bærbare maskiner, så det er mulig det er der du har lest det.

Nei, kjøpte bare feil hovedkort, leste på et hovedkort for stasjonær ;)

Lenke til kommentar

Mener at det er WiFi på ASUS P8Z77-V og opp. LE og LX har ikke.

Edit: Mitt ASUS P8P67 PRO 3.0 har innebygget Blåtann istedet for WiFi. Ser ut som ASUS byttet ut blåtann med WiFi på nyere brikkesett.

Ville heller hatt innebygget WiFi istedet for Blåtann.

Endret av Mann_Av_Gull
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...