Elvis Plesly Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Hei! Bygde nettopp ny PC, og under installasjon så var den ekstra SSD disken min der på 180 GB. Men nå som jeg er inne og sånt så synes den ikke, men bare oppstarts disken min ? Hvorfor? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Ligger den ikke i Disk Management heller? Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Har du initialisert den i windows disk management, og deretter partisjonert+formatert den? Endret 12. juli 2012 av Pseudopod Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 12. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2012 Ok.... hva er den Disk Management? Har du initialisert den i windows disk management, og deretter partisjonert+formatert den? Nei tror ikke det siden jeg ikke vet hva det er.. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Høyreklikk på (Min) Datamaskin og velg "behandle". Deretter går du til "diskbehandling" eller hva det nå heter på den norske windowsversjonen. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Eller start og skriv "fdisk" i søke feltet, dette skal gi deg samme vindu som nevnt ovenfor. Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 14. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2012 Løst, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå