Nilsen Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Hyggelig nyhet fra populær skytjeneste. Dropbox dobler lagringsplassen Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Fortsatt ganske dyr tjeneste iforhold til skydrive, 294,- året og 5$ i måneden for gdrive. (100gb) Lenke til kommentar
gnomenh Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Fortsatt ganske mye bedere tjeneste i forhold til skydrive og gdrive. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Fortsatt ganske mye bedere tjeneste i forhold til skydrive og gdrive. Hvordan det? Med unntak av du med Dropbox kan velge hva du vil synkronisere, så syntes jeg ikke det er store forskjellen mellom de to. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Nå er det jo en ganske så vesentlig forskjell på å kunne velge hva du vil synkronisere og ikke da, samtidig så støttes vell Dropbox på endel flere plattformer enn SkyDrive for øyeblikket? Selv bruker jeg stort sett iCloud, også drar jeg frem Dropbox når jeg vil synkronisere spesifikke filer som jeg ikke kan via iCloud. Enkelt, greit og ikke minst effektivt. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Ganske vesentlig, men ikke så vesentlig at jeg valgte Dropbox over Skydrive. Så vidt jeg husker, var et av ankepunktene mine ved Dropbox også at det ikke fantes en app til WP. Å si at en av to nærmest identiske tjenester er "mye bedre" enn den andre syntes jeg fortjener en begrunnelse. Lenke til kommentar
janao Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Fortsatt ganske mye bedere tjeneste i forhold til skydrive og gdrive. Jeg sleit så eksepsjonelt med hastigheten til Skydrive at jeg sluttet å bruke den selv om jeg har 25 gb gratis der. Alt tok ekstremt lang tid. Google drive var betydlig bedre. Årsaken til at jeg blir hos Dropbox er at vi deler masse jobbmessig der. 1 Lenke til kommentar
Nator Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Synes Dropbox er best, uten protest. Genial plugin for OS-et og simpelt men effektivt brukergrensesnitt. Fornøyd så langt. Synkingen er også tilnærmet umiddelbar og ganske rask. Endret 12. juli 2012 av Nator Lenke til kommentar
Fungus Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 som Microsoft fanboi skulle jeg gjerne sagt at skydrive er best, men det klarer jeg ikke Sync servicen til dropbox funker rett og slett bedre. Eneste fordelen med Skydrive er at du har office apps tilgjengelig der. Onenote er helt suverent, men syncing er også en svakhet på det. hvertfall mellom pc (msie), WP og iPad. Den dagen Skydrive for orden på syncingen sin, så blir den suverent best, og jeg flytter resten av mine filer fra dropbox. Men inntil sync blir 100% så blir filer som deles med andre liggende på dropbox, og personlige filer ligger på skydrive. Lenke til kommentar
martin91 Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) jeg brukte i en periode skydive til å utveksle "snusk" i form av bilder med en kompis. jeg ble ganske hurtig sperret ute fra tjenesten fordi det gikk imot regelverket. Men jeg ble sittende igjen med en utrolig sterk bittersmak i munnen, for det betyr jo at det sitter noen og ser på bildene som du plaserer der. jeg synes ivertfall det er ganske uhyggelig å tenke på Endret 14. juli 2012 av martin91 1 Lenke til kommentar
tovalb Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Hadde dropbox et par år men det ble for mye "dilldall" med tanke på sync hit og dit. Det jeg trengte var et enkelt og greit backupprogram. Valget har falt på norske JOTTA som jeg er storfornøyd med. Bruker du linken nedenfor for du 10GB gratis lagring. (det går fort å rektutere GB) https://www.jotta.no/signup?referer=AE6AD827C964C926ED2C76C3E1C92716 Endret 29. august 2012 av tovalb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå