FVH Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Jeg kjøpte to stk OCZ Agility 4 256Gb for å kjøre OS på RAID 0. De var utstyrt med 1.4 FW, og jeg tenkte å være lur og oppdatere til siste FW (1.5) Jeg opprettet partisjoner på begge diskene i en annen PC for at de i det hele tatt skulle vises der. Lastet ned Toolbox fra OCZ. Flashingen gikk ikke noe særlig; det forandret seg aldri fra 1.4 til 1.5 på noen av diskene. MEN, etter dette er det bare liv i den ene disken. Den andre er fullstendig død, og vises ikke noe sted. BIOS finner den ikke. Når jeg setter inn kun de to diskene for å lage RAID og starte ny installasjon, så vises kun den ene. Jeg har prøvd alle porter på HK (Asus P9X79 Deluxe); inkludert både Intel-paret og Marvell-paret. Jeg har også prøvd å sette disken inn i en annen pc, men der vises den heller ikke. Den kommer ikke opp i diskbehandlingen. Er det noen mulighet for å resette den til fabrikkinnstillinger, selv om den nå ikke kan sèes noe sted? Eller må jeg anse den for å være ødelagt? Jævlig rart da, etter som at jeg bare fulgte det som står på OCZ sine sider. Har alt sendt RMA, men det hadde jo vært interessant å vite om det går an å få den tilbake fra de døde. Takker så mye. Endret 12. juli 2012 av FVH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå