snake2850 Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Sist gang jeg brukte dataen forlot jeg den på, og når jeg kom tilbake hadde den slått seg av. når jeg prøver og slå den på nå så er skjærmen helt svart, lampene lyser og blinker som normalt. hvordan kan jeg fikse dette? Lenke til kommentar
jols3n Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Har du prøvd å starte med kun laderen og ikke noe batteri i ? Lenke til kommentar
snake2850 Skrevet 12. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2012 prøvde det nå nettop. men skjermen er fortsatt svart Lenke til kommentar
greenman Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Er det noen lys som blinker i unormal rytme? Noen bærbare gir feilmeldinger igjennom blinkende lys, så siden du ikke har oppgitt hvilken laptop det er snakk om foreslår jeg at du går til produsents hjemmeside og sjekker litt der. Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Dersom alt annet ser ut til å fungere, kan det være baklyset i skjermen som er gåent. Sjekk om du ser et veldig svakt bilde, prøv å lys på skjermen med en lommelykt. Prøv å koble til en ekstern skjerm, for å sjekke om du får bilde da. Ellers er det vel noen bærbare hvor skjermkortet kan ta kvelden av varme. Dersom du gikk fra maskinen i pause bildet på et spill, kan det hende at skjermkortet fortsatt har jobbet hardt, og blitt for varmt. Hadde vært greit å vite hva slags maskin det er, siden dette er et problem på noen få modeller. Endret 12. juli 2012 av Sigurd2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 PC blacket ut mens jeg var på nettet , falt i dvalemodus og nå har den stått til oppladning i mange timer men null blinking som det bruker å være når den lades opp......kan ikke se noen kontaktfeil heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 PC blacket ut mens jeg var på nettet , falt i dvalemodus og nå har den stått til oppladning i mange timer men null blinking som det bruker å være når den lades opp......kan ikke se noen kontaktfeil heller. Nå lader den........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå