Horrorbyte Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Ta den opp Ta ut batteriet Legg telefonen til tørk (Noen lar den bare ligge i romtemperapur, noen legger den i ris og noen i stekeovnen på lav varme). Lenke til kommentar
Fievel Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Hvis det var Nokia så ville jeg vært mer redd for dassen. Spøk til side, plukk fra hverandre alle deler det er mulige å pelle fra (deksel, sim kort, batteri osv.) Legg alle delene på et varmt underlag og vent i 1 dag eller noe. Vill fraråde deg å riste på mobilen på noen som helst måte, iogmed at du kan "spre" vannet til mer sårbare komponenter i mobilen. Lenke til kommentar
settings Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 les tittel Jeg ber om at dette skjedde etter at du var ferdig, men før du trakk opp... plukk fra hverandre legg i ovnen på lavest mulig (ikke batteriet) Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 12. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) les tittel Jeg ber om at dette skjedde etter at du var ferdig, men før du trakk opp... plukk fra hverandre legg i ovnen på lavest mulig (ikke batteriet) den datt fra en vaskemaskin og oppi dass mens jeg sto i dusjen og hørte på musikk. den lå dær kansje 1 minut eller noe da jeg ikke opdaget det med en gang.. Endret 12. juli 2012 av supercz Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Skyll telefonen i vann først, uten batteriet inni. Du vil jo ikke ha fullt av bæsj-partikler inni telefonen din, de er det nok av fra før av på utsiden. Ja, jeg har mistet flere telefoner i ymse væsker, og fått dem i live igjen. Ta ut batteri->skyll i kaldt/lunkent vann->fjern de delene du klarer å fjerne->legg alt på bakepapir i ovnen og sett den på 30-40 grader, på varmluft, over natten. Vips. 1 Lenke til kommentar
teitur Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 kom andre her sier kan skylling i rent vann kan være en idé. Hvis du ikke har forsikring taperdu heller ikke noe på å demontere alt du kan få fra hverandre (og sammen igjen) før du tørker den. Klarte det samme med min t610 for en del år siden. Skylte den i rent vann, demonterte så langt det gikk, og lot den tørke. Med mindre batteriet hat tatt kvelden trot jeg den virker ennå. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 13. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2012 har tørket den å sånn nå og den slår seg på automatisk når batteriet settest i og det går an og skrive koden, så starter den og være jævlig... slår seg av og på og bare kødder med meg. jeg tror den kansje er sint på meg siden jeg ikke oppdaget at den var i dassen med en gang... Lenke til kommentar
Woman Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Det har jeg også gjort. Jeg dreit i det og kjøpte en ny, siden det var en pisstelefon uansett. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Jeg hadde sannsynligvis blitt så forbanna at jeg bare hadde trukket opp. (for så å angre etterpå såklart ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå