spracket Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Kjøpte hovedkortet som er nevnt i tittelen for 1 måned siden. Har ikke hatt noen problem inntil jeg nylig oppdaget en feil med Intel 82579LM Gigabit Network Connection. Det står "Device cannot start (code 10). Har gogglet litt rundt dette og funnet ut at det er mange som sliter med det samme problemet på dette hovedkortet. Jeg har prøvd alle mulig "løsninger" som har blitt foreslått i diverse forum rundt omkring. Spørsmålet mitt er om det er noen her på forumet som har opplevd det samme med det samme hovedkortet? Har dere løst det eller hva funket for dere? Eller er det bare å søke RMA på hovedkortet? Legger ved et bilde som viser problemet. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Har du nyeste drivere til hovedkortet og nettverkskortet? Lenke til kommentar
spracket Skrevet 12. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Ja har prøvd forskjellige til nettverkskortet både de på MSI sin side og de fra Intel sin side med samme resultat. Til hovedkortet og BIOS har jeg de nyeste som ligger på MSI.com. Endret 12. juli 2012 av hyped Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Eneste jeg finner når jeg googler er folk som har skrudd hovedkortet feil, slik at det blir kortsluttet mot kabinettet. Sjekket at alt av skruer er satt riktig? Lenke til kommentar
spracket Skrevet 12. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2012 Ja har sjekket at alt er skrudd riktig. Tror jeg skal søke RMA på kortet. Må være feil på den nettverksbrikken på hovedkortet. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Er flere som har gjort det og, men fått tilbake kort med samme feil. Får håpe at det løser seg! Lenke til kommentar
spracket Skrevet 12. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2012 Ja. Tror jeg venter å ser litt. Kan jo hende det er software basert og kan løses i en senere oppdatering. Er jo helt vilt hvor mange som har denne feilen med dette hovedkortet. Er merkelig at det ikke har blitt gjort noe ennå fra MSI sin side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå