bjorni92 Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Hei, lurer på hva folk tror/syns om dette. Har møtt ei jente fra USA på nettet, hatt videochat og full pakke, og hun vil gjerne at jeg skal komme til USA. Jeg er 20 år, men burde jeg få med meg noen eller dra alene? Har veldig lyst til å møte henne Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Siden dere har hatt videochat kommer dere nok til å gifte dere. 2 Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 den som intet våger intet vinner.... men ikke forvent noe Lenke til kommentar
bjorni92 Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2012 Hehe, nei sant det. Men virker interessant, har norske aner og kan litt norsk. Og vil flytte til Norge. Men er hvertfall sikkert at det ikke er en feit gammal gubbe jeg har snakka med Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 ja, ikke bli overrasket om du blir slått ned å ranet Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Please have a seat over here. 3 Lenke til kommentar
bjorni92 Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2012 Men hva tror dere? Burde jeg få med meg en kamerat om hun ikke skulle dukke opp, og heller ta det som en ferietur :o Slått ned å ranet sier du? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 ja, ikke bli overrasket om du blir slått ned å ranet Han skal til USA, ikke til Bangladesh! 6 Lenke til kommentar
bjorni92 Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2012 Philadelphia, går direktefly dit har jeg hørt også. Og er mye og se der, så hadde vært artig og dratt Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 I say go for it! Personlig elsker jeg USA og menneskene der borte (selv om di kan være under snittet intelligente), så om du får en smultring-tur, så kan jeg garantere deg du får en gøy tur! 1 Lenke til kommentar
bjorni92 Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2012 Haha, ja. Har snakka mange timer på Skype, og virker mer intelligent enn de fleste andre, må være fordi hun har norske besteforeldre Pleier alltid å feige ut på slike ting, men har en god feeling på akkuratt dette... Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 ja, ikke bli overrasket om du blir slått ned å ranet Han skal til USA, ikke til Bangladesh! ja alle er nokk snille Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Dersom du ikkje er 100% sikker så kan det være greit å reise til USA som ei lita grupp på f.eks 3 personer. På den måten kan du ta det som ein ferietur saman med gruppa dersom ting blir kleint, og dersom ting går bra så kan dei to andre som er igjen i gruppa ta resten som ein ferie. Dersom det er berre to som reiser så blir det kjedelig for den andre dersom trådstarter skal være med dama heile ferien. På tilsvarande måte kan det også bli litt kjedelig dersom du reiser åleine og det skulle vise seg at ting ikkje funker. Det beste er at du enten reiser åleine eller at du har med deg minst to andre. Det kan nok uansett være greit å ta sikte på å ha eit hotellrom i samme byen slik at du ikkje kjem og skal flytte inn på fyrste dagen. 3 Lenke til kommentar
bjorni92 Skrevet 12. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2012 Dersom du ikkje er 100% sikker så kan det være greit å reise til USA som ei lita grupp på f.eks 3 personer. På den måten kan du ta det som ein ferietur saman med gruppa dersom ting blir kleint, og dersom ting går bra så kan dei to andre som er igjen i gruppa ta resten som ein ferie. Dersom det er berre to som reiser så blir det kjedelig for den andre dersom trådstarter skal være med dama heile ferien. På tilsvarande måte kan det også bli litt kjedelig dersom du reiser åleine og det skulle vise seg at ting ikkje funker. Det beste er at du enten reiser åleine eller at du har med deg minst to andre. Det kan nok uansett være greit å ta sikte på å ha eit hotellrom i samme byen slik at du ikkje kjem og skal flytte inn på fyrste dagen. Takk for godt svar Er nok enig i den, har et par kamerater som kunne tenke seg en tur til USA også, så får nok høre med de. Ellers tror jeg det skal gå bra å dra alene også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå