Gå til innhold

Hmm. Møte date i USA?

bjorni92

Anbefalte innlegg

Hei, lurer på hva folk tror/syns om dette. Har møtt ei jente fra USA på nettet, hatt videochat og full pakke, og hun vil gjerne at jeg skal komme til USA. Jeg er 20 år, men burde jeg få med meg noen eller dra alene? :) Har veldig lyst til å møte henne :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, ja. Har snakka mange timer på Skype, og virker mer intelligent enn de fleste andre, må være fordi hun har norske besteforeldre ;) Pleier alltid å feige ut på slike ting, men har en god feeling på akkuratt dette...

Lenke til kommentar

Dersom du ikkje er 100% sikker så kan det være greit å reise til USA som ei lita grupp på f.eks 3 personer.

På den måten kan du ta det som ein ferietur saman med gruppa dersom ting blir kleint, og dersom ting går bra så kan dei to andre som er igjen i gruppa ta resten som ein ferie.

Dersom det er berre to som reiser så blir det kjedelig for den andre dersom trådstarter skal være med dama heile ferien.

På tilsvarande måte kan det også bli litt kjedelig dersom du reiser åleine og det skulle vise seg at ting ikkje funker.

Det beste er at du enten reiser åleine eller at du har med deg minst to andre.

Det kan nok uansett være greit å ta sikte på å ha eit hotellrom i samme byen slik at du ikkje kjem og skal flytte inn på fyrste dagen.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Dersom du ikkje er 100% sikker så kan det være greit å reise til USA som ei lita grupp på f.eks 3 personer.

På den måten kan du ta det som ein ferietur saman med gruppa dersom ting blir kleint, og dersom ting går bra så kan dei to andre som er igjen i gruppa ta resten som ein ferie.

Dersom det er berre to som reiser så blir det kjedelig for den andre dersom trådstarter skal være med dama heile ferien.

På tilsvarande måte kan det også bli litt kjedelig dersom du reiser åleine og det skulle vise seg at ting ikkje funker.

Det beste er at du enten reiser åleine eller at du har med deg minst to andre.

Det kan nok uansett være greit å ta sikte på å ha eit hotellrom i samme byen slik at du ikkje kjem og skal flytte inn på fyrste dagen.

Takk for godt svar :) Er nok enig i den, har et par kamerater som kunne tenke seg en tur til USA også, så får nok høre med de. Ellers tror jeg det skal gå bra å dra alene også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...