AnonymDiskusjon Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Prøver å registrere meg der, men når jeg trykker på registrering så kommer jeg bare til sida som går til Plentyoffish Seduction Style Guide. Har også prøvd å gå gjennom den, men kom ikke videre etterpå. noen forslag til hva jeg kan prøve? Sendte email til de, men de var ikke til stor hjelp: || Hi I'm trying to registrer for the site, but i can't. I am filling out the info on the homepage, and when i'm pressing continiue, i'm going to the "Plentyoffish Seduction Style Guide" (same as if i am pressing registrer at the top right corner). I have tried to go through it, but i didn't get any ending page or any email. Hope you can help me || || Hello, Thank you for taking the time to email POF.com. We're sorry to hear that you are having issues registering your account. Please ensure that you are only entering the specific letters as instructed. You will find the instructions above the field where you type in the required letters. If you are still having issues, here is a list of common reasons why you may be having trouble attempting to register an account: -You do not have cookies enabled in your web browser. -Your email is incorrect, or our system does not recognize it as a registered email address. -The username you have chosen is in use, or is not offered as a valid username -You have not answered the security question correctly -You already have a profile registered with us under your email address -You have not checked the box to agree to the terms of service, which appears next to the following line of text: "Users Under 18 and Profiles not filled out correctly are deleted" -You have not filled out all the required fields in the registration pages -Our system does not allow registration from the IP address you are using Check that you have assessed all these options, and please try again! If you require further assistance, please take a look at our Help Pages which can be found at: http://www.pof.com/faq.aspx Regards, || Så ingen av de feilene de foreslo tilsier at jeg skulle bli sendt til feil side, jeg skulle vel i verste fall ikke kunne trykt videre og fått feilmelding, men må jeg bare prøve å gå gjennom den guiden igjen? takk Anonym poster: 7ff3f32f7ae6aa13c21dc17df9b02f2c Lenke til kommentar
Eddie1234 Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Jeg gikk inn for å prøve nå, men kommer også til samme siden og har samme problemet. Kan ikke hjelpe deg desverre:/ Men for meg ser det ut som om det er noe feil fra deres side, men skulle tro de tok tak i det da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå