Gå til innhold

Ønsker tilbakemelding på forslag til ny stasjonær

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal ha ny maskin og har kommet frem til denne konfigurasjonen:

post-86319-0-85496900-1342041369_thumb.png

Jeg har for ikke alt så for lenge siden kjøpt GPU og PSU (se signatur), så skal ikke erstatte disse med det første.

Hadde satt pris på tilbakemeldinger på oppsettet. Det jeg kanskje er mest usikker på er hovedkort og cpu da jeg bare har medium kunnskaper om hardware. Maskina skal brukes til gaming, i tillegg til mer trivielle ting.

Handlelisten er fra digital impuls, har i utgangspunktet tenkt å handle der, selv om de ikke er de aller billigste.

Takktakk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som sagt så holder 8GB i massevis. Og SSDen du har valgt ville jeg byttet ut med feks Samsung 830 eller Intel 520/330. Kjøper du SSD fra OCZ ber du nesten om problemer. Og hvilken butikk er det tatt fra? virket ganske dyrt. Sjekk ut dustin.no og sammenlign prisene.

Lenke til kommentar

Som sagt så holder 8GB i massevis. Og SSDen du har valgt ville jeg byttet ut med feks Samsung 830 eller Intel 520/330. Kjøper du SSD fra OCZ ber du nesten om problemer. Og hvilken butikk er det tatt fra? virket ganske dyrt. Sjekk ut dustin.no og sammenlign prisene.

Prisene er fra digital impuls. Rett og slett fordi jeg ofte er innom der og liker butikken :) De er ikke billigst, men heller ikke dyrest. Men skal vurdere til slutt hvor mye jeg sparer på en annen nettbutikk.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg kan også anbefale Samsung SSD 830. Har selv hatt denne SSDen i cirka 7 måneder hvorav ytelsen og stabiliteten er konsistent. Men ikke bruk Marvell driveren!

Hei! Hvilken annen driver skal jeg bruke? Jeg tror jeg installerte marvell-driveren ved et uhell, og har hatt et par krasjer i dag i forbindelse med multitasking ut av spill.

Windows forteller meg at "Your hard disk controller has stopped working properly because a compatible driver isn't available for this version of Windows."

Så da lurer jeg på hva jeg skal gjøre :) Finner ikke så mye lurt vedrørende dette i google akkurat nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...