Nautica Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Hvorfor blir høydeformatbildene kuttet på forsiden av bildeoversikten ? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) Hvorfor blir høydeformatbildene kuttet på forsiden av bildeoversikten ? D.s. irriterende kutt i thumbnailsbildene i selve Bildekritikken også! (edit: egentlig det samme vi snakker om, trodde først du mente på Forsiden der populære bilder vises jeg vettu..... ) Endret 11. juli 2012 av smort1 Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Ja, dette er en endring som skurrer...! I noen tilfeller blir de mest sentrale delene av bildet kuttet i thumbnailen - kan dette virkelig være nødvendig? Lenke til kommentar
Terje Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Hehe nei, det er ikke nødvendig. Det var et kjapt grep gjort for en liten tid tilbake for å se om bildeoversikten så mer harmonisk ut når alle thumbnailene var like store. Dette kunne også gjøre at vi kunne fjerne den rundtliggende boksen rundt hvert bilde. Men jeg har skrudd det av nå. 2 Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Hehe nei, det er ikke nødvendig. Det var et kjapt grep gjort for en liten tid tilbake for å se om bildeoversikten så mer harmonisk ut når alle thumbnailene var like store. Dette kunne også gjøre at vi kunne fjerne den rundtliggende boksen rundt hvert bilde. Men jeg har skrudd det av nå. Flotte greier - det var raskt levert! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2012 Det ble bra, nå klarer man å se bildene sånn som de er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg